Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• escoru
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-08 10:13
Hallo allemaal, ik heb de kans om een tweedehands MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8G te kopen. De kosten van deze kaart bedragen 415 euro. De kaart is begin februari 2019 aangeschaft en bevat nog ongeveer 1.5 jaar garantie.

Is het aan te raden om een videokaart tweedehands te kopen? En is dit een goede deal?

Ik twijfel nog tussen een tweedehands RTX 2070 en een nieuwe RTX 2060. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik er games mee kan spelen :)

Beste antwoord (via escoru op 10-09-2020 12:24)

• ItsFlokkie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-08 11:34
Bekijk deze video van LinusTechTips eens:
YouTube: Buy a Video Card Without Getting SCREWED

Kort samen gevat. Stel het is een kaart die intens gebruikt is dan merk je daar weinig van. Als de verkoper inderdaad goede reviews heeft zou ik de gok nemen. Sowieso is een RTX 2070 gewoon een super vette kaart waar je al je games lekker op kunt draaien. RTX 2060 is ook prima, alleen wat minder. Succes met het maken van je beslissing.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 16:23
Het scheelt zo'n 100 euro met een nieuwe. Indien de verkopen betrouwbaar lijkt, lijkt me dat een prima deal. Verder weet ik niet welke games je wilt spelen dus ik kan niks zeggen over een RTX 2060 of een RTX 2070 beter is in jouwn positie. Een RTX 2070 is natuurlijk beter dan de RTX 2060.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ItsFlokkie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-08 11:34
Bekijk deze video van LinusTechTips eens:
YouTube: Buy a Video Card Without Getting SCREWED

Kort samen gevat. Stel het is een kaart die intens gebruikt is dan merk je daar weinig van. Als de verkoper inderdaad goede reviews heeft zou ik de gok nemen. Sowieso is een RTX 2070 gewoon een super vette kaart waar je al je games lekker op kunt draaien. RTX 2060 is ook prima, alleen wat minder. Succes met het maken van je beslissing.