Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds januari overgestapt op een samsung S9, hiervoor had ik de S7. Op mijn S7 gebruikte ik AA ook al met veel plezier en zonder problemen. Echter met de S9 werken niet alle functies meer van de AA. Kan wel ermee bellen en gebeld worden. Als ik mijn google assistent vraag whatsapp bericht te maken lijkt ze dit aanvankelijk wel te doen en te verzend doordat ze zegt verzonden. Echter blijkt daarna dat dit toch niet is gebeurd, berichten komen niet aan. :'( Als mensen mij een bericht sturen komen deze dus ook niet aan op mijn scherm, ik gebruik hem via het scherm in mijn auto die daar geschikt voor is.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb, ik heb google play services geüpdatet, AA gehaald van de vaak genoemde site en deze is dan ook helemaal up to date. Heb hangouts geïnstalleerd en deze is ook up to date.
Heel internet afgezocht en dingen geprobeerd maar nog steeds geen oplossing hiervoor kunnen vinden.

Nu twijfel ik of ik dan misschien terug moet naar de S7 omdat het daar wel op werkte...wie kan of weet de oplossing, misschien iemand met ook een S9 en AA? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Oudere versie van AA proberen? Nieuwere versies van AA werken op m'n OP6 ook niet altijd vlekkeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas nog niet de oplossing gekregen zodat het wel weer werkt.
Google assistent voert alles uit wat ik zeg en zegt ook te verzenden maar vervolgens gebeurd er nog steeds niks. Ook ontvangen werkt niet. :(