Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenenman
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 06-11-2020
Mijn vraag
Ik krijg steeds de melding "security stopt steeds". Weet iemand daar raad mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Recentelijk pocophone f1 aangeschaft en is nu ook geüpdatet naar Android 8
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd hebt

Ik heb al veel geprobeerd maar de oorzaak nog niet gevonden. Ik merk tot nu toe geen verband met een ander programma.
...

[Voor 10% gewijzigd door Coenenman op 04-05-2019 17:59]

Beste antwoord (via rens-br op 08-05-2019 08:23)

• Coenenman
Allemaal bedankt. Het is opgelost. Schijnt dat er twee security programma's geïnstalleerd waren waarvan er een is uitgezet. Ik ben hier heel goed mee geholpen door de Jongens van belsimpel.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-07 12:17
voegt niets toe, dus weg

[Voor 65% gewijzigd door janvanduschoten op 05-05-2019 15:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenenman
Op dergelijke reacties zit ik dus niet gelijk te wachten. Ben al goed sacherijnig van die meldingen steeds.

Ik ging er eigenlijk van uit dat het bekend was dat het een pocophone is.

[Voor 43% gewijzigd door Coenenman op 05-05-2019 13:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-09 16:58

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Coenenman schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:44:
Op dergelijke reacties zit ik dus niet gelijk te wachten. Ben al goed sacherijnig van die meldingen steeds.

Je topicstart is ook niet zo duidelijk, zou je die nog even aan willen vullen?

Geef bijvoorbeeld aan wanneer het is ontstaan, welke software versie je nu hebt (Android 8 zegt nog niet zoveel), of je net apps hebt geïnstalleerd, etc.
Ik heb al veel geprobeerd
zegt mij niets, wat heb je allemaal geprobeerd? Dan krijg je geen suggesties waar je niets aan hebt omdat je dat al hebt geprobeerd.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Eventueel kan je je telefoon ook op engels instellen, soms maakt dat het makkelijker om iets over de foutmelding te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 02:51
Coenenman schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:44:

Eerst een topicstart waar niemand iets mee kan en vervolgens zo reageren? Sorry, maar zo werkt het niet. Je zult gewoon de regels voor het starten van topics moeten volgen.

Op welke hardware treedt het probleem op? Met welk besturingssysteem, welke versie? Bij bepaalde apps of niet? Welke apps dan, welke versie?

Je was er vanuit gegaan dat wij wisten dat het een Pocophone is? Hoe zouden we dat moeten weten dan? Je zegt "recentelijk een pocophone aangeschaft" maar niet dat dat het apparaat is waarop je probleem optreedt. Wees duidelijk, dan kunnen we je beter helpen! Post desnoods een screenshot van de melding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-07 12:17
*knip*. Dit voegt niks toe.

[Voor 70% gewijzigd door rens-br op 06-05-2019 09:59]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Coenenman
Allemaal bedankt. Het is opgelost. Schijnt dat er twee security programma's geïnstalleerd waren waarvan er een is uitgezet. Ik ben hier heel goed mee geholpen door de Jongens van belsimpel.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee