Edit: Topic mag dicht... bedankt voor de reacties!
[ Voor 83% gewijzigd door CRpt3r55 op 04-05-2019 12:29 ]
Etuuuuuh!
[ Voor 83% gewijzigd door CRpt3r55 op 04-05-2019 12:29 ]
Etuuuuuh!
Als je bent gehacked mag je wel aangifte doen (computervredebreuk), niet voor eigen rechter spelenCRpt3r55 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:00:
Hallo,
Wij zijn laatst gehacked. We hebben wel het ip-adres van de dader en daarbij ook een persoon gelinkt. Hoe ver mag je gaan ten opzichte van privacy?
Wat kan- en mag ik doen?
[ Voor 13% gewijzigd door mrdemc op 04-05-2019 11:23 ]
Etuuuuuh!
Zucht...
Als je bent gehacked mag je wel aangifte doen (computervredebreuk), niet voor eigen rechter spelenCRpt3r55 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:00:
Hallo,
Wij zijn laatst gehacked. We hebben wel het ip-adres van de dader en daarbij ook een persoon gelinkt. Hoe ver mag je gaan ten opzichte van privacy?
Wat kan- en mag ik doen?
[ Voor 13% gewijzigd door mrdemc op 04-05-2019 11:23 ]
Je mag ze openbare Facebook afstruinen. Je mag ook zijn naam en IP door Google halen, kijken wat voor openbare informatie je krijgt, OSINT. Voor de rest, zoals hierboven al gezegd is, aangifte doen.CRpt3r55 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:16:
Geen idee... ik weet het voor 99% zeker. De vraag is hoever we kunnen gaan voor benadering.
[ Voor 58% gewijzigd door BFmango op 04-05-2019 11:54 ]
Alles wat binnen de wet valt.CRpt3r55 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:00:
Hallo,
Wat kan- en mag ik doen?
★ What does that mean? ★
Dit gaat puur en alleen over het privacy gebeuren.. jouw post is daarbij in zijn geheel totaal niet relevant. Toch bedankt!BFmango schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:47:
Dit topic heeft een enorm hoog "HET HEB OP FACEBOOK GESTAAN"-gehalte.
"Hellup 'we' zijn 'gehackt' maar hebben 'zijn IP' en gaan 'm nu terugpakken!!1!oneone!11!!!"
En dat voor iemand van 36 jaar oud die zelf in de IT werkt
Etuuuuuh!
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
13:37
Volgens mij staat hij hier nogNibbz schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:33:
What happend met de openings post?
TS, zet die eens terug ofzo
Try SCE to Aux
En toch heb je jouw openingspost weggegaald? Lekkere doordachte actie. En dat is precies wat ik bedoel. En blijkbaar heb ik gelijk dat het een debiel topic is.CRpt3r55 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:25:
[...]
Dit gaat puur en alleen over het privacy gebeuren.. jouw post is daarbij in zijn geheel totaal niet relevant. Toch bedankt!
Waar ben je nou op uit?BFmango schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:47:
[...]
En toch heb je jouw openingspost weggegaald? Lekkere doordachte actie. En dat is precies wat ik bedoel. En blijkbaar heb ik gelijk dat het een debiel topic is.
Etuuuuuh!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq