"niet alle netwerkverbindingen konden worden hersteld"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenC
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-09 19:19
Ik heb een NAS (wd mycloud) die als netwerkstation toegankelijk is als een andere hdd in "deze pc" (windows 10 pro - 1809)
Ik heb een programma "stack" dat mijn nas synchroniseert met mijn cloud storage ("stack").

Wanneer de pc opstart krijg ik de melding "niet alle netwerkverbindingen konden worden hersteld". Het netwerkstation heeft nu dat "rood kruis" en "stack" kan dus niet synchroniseren.

Mijn credentials worden wel onthouden en ik kan dus wel in dat netwerkstation zonder problemen. Zodra ik dit doe verdwijnt ook meteen dat rood kruis en is alles normaal.

Ik zou wensen dat dat rood kruis niet kwam, zodat "stack" wel kan synchroniseren zonder dat ik steeds eerst in dat station moet zijn geweest.

Ik heb al via google scriptjes proberen maken die het controleren van die netwerkverbindingen zouden vertragen, maar tot nu zonder succes.

Iemand die hier iets mee kan?

Beste antwoord (via DenC op 04-05-2019 19:25)

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Windows 10 1809 build?

Das een bekende bug waarvoor microsoft nog geen update maar wel een workaround voor heeft uitgebracht.

Ik zoek hem even op voor je

Edit:

https://support.microsoft...n-windows-10-version-1809

Kijk hier eens

[ Voor 32% gewijzigd door ImNotnoa op 04-05-2019 10:58 ]

Try SCE to Aux

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Windows 10 1809 build?

Das een bekende bug waarvoor microsoft nog geen update maar wel een workaround voor heeft uitgebracht.

Ik zoek hem even op voor je

Edit:

https://support.microsoft...n-windows-10-version-1809

Kijk hier eens

[ Voor 32% gewijzigd door ImNotnoa op 04-05-2019 10:58 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DenC
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04-09 19:19
Het lijkt goed te werken... thnx Imnoa.