Controle over borders rond table cells

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ik zou het graag willen hebben voor openings posts. Soms is het lastig de juiste look te krijgen..

Je kan alleen borders voor de hele table instellen, maar dus niet voor de cells.

Edit: oh en padding.

[ Voor 7% gewijzigd door Sméagol op 04-05-2019 00:15 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doe eens een voorbeeld want ik heb geen idee waar je het over hebt. :) Sowieso is het handig om je titel geen onderdeel van je post te laten zijn. Die is namelijk een beetje kort en beperkt. :P

Dus welke tabel/cellen heb je het precies over?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Bij gebrek aan de mogelijkheid om divs te gebruiken in je post, worden vaak tables gebruikt in openingsposts, voor opmaak. Ik heb 't gewoon over alle table functionalliteit die de UBB codes mogelijk maken.

test test

Maar ik kan padding and borders dus niet per cell bepalen, waardoor ik er vaak met 1 pixel ergens naast zit, wat er niet uit ziet als je een afbeelding probeert uit te lijnen. :P Het maakt het lastiger rekenen. Maar ik ga er wel eerst proberen om heen te werken.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ahh, de UBB-tabellen. Dat is wel een belangrijk detail, ja :)
Ik zat al aan Custom CSS te denken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron