Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovie2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Mijn vraag
hoe moet ik mijn xbox 360 aansluiten op ..SAMSUNG-tv_UE55HU6900.
Groet ovie

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Up7zBEgOW35QaBK0B7Z1AfG4-YU=/i/2000750108.jpeg
+
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/9/7/9/4/9200000065664979.jpg
Klaar...

Geen idee; neem aan dat je de achterkant van je TV al had bekeken en dat de kabels die voor de Xbox 360 leverbaar zijn ook al waren gevonden op de site van Microsoft?

Of heb je dit allemaal al geprobeerd en krijg je geen beeld? Of werkt er gedeeltelijk iets niet?

/edit: als je goed kijkt; de kabel heeft meerdere kleuren / mogelijkheden. Die zelfde kleurcombi zie je achterop op de TV. Inprikken, overschakelen met je afstandbediening, beeld (hoop ik).

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 03-05-2019 17:38 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@ovie2
We helpen elkaar graag, maar hebben wel wat huisregels. Zo verwachten we flink wat eigen inzet voor je een topic opent. Dit soort info is makkelijk te Googlen :) Kom je ergens nog niet uit, kun je een topic openen in het daarvoor bestemde forum, Televisies & Beamers . Neem ook even het Het algemeen beleid in acht en de daar geldende nieuwe-topic regels.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 03-05-2019 17:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Tweakers.

We verwachten een veel eigen inzet bij het openen van een topic hier. Het is me niet duidelijk waarom je een topic opent ipv je vraag in Google typen. Dit topic gaat op slot.

Max is te goed voor deze wereld :)

Dit topic is gesloten.