Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom. Mijn vader heeft een laptop (Acer van een klein jaartje oud, draait gewoon Windows 10 en loopt verder als een zonnetje). Als hij op zijn laptop echter probeert om een PDF bestand of te drukken op zijn printer (een HP Envy 5540, via WIFI verbonden) dan drukt de printer niets af. De printopdracht verdwijnt gewoon zonder een foutmelding. Foto's, webpagina;s, word en excelbestanden worden zonder probleem afgedrukt dus de printer en de verbinding werkt verder wel.
Wanneer ik mijn laptop met zijn netwerk en printer verbindt en hetzelfde PDF bestand afdruk komt deze ook zonder probleem uit de printer.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het te verhelpen is? Updates op beide apparaten zijn gedaan, printer opnieuw installeren, rebooten etc natuurlijk ook.
Wanneer ik mijn laptop met zijn netwerk en printer verbindt en hetzelfde PDF bestand afdruk komt deze ook zonder probleem uit de printer.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het te verhelpen is? Updates op beide apparaten zijn gedaan, printer opnieuw installeren, rebooten etc natuurlijk ook.