Ik zoek een?
In-ear headphones, gewoon oortjes dus. Ze hoeven niet draadloos te zijn, maar wel met een USB-C of 3.5mm-aansluiting. Het aanbod is werkelijk zó groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb voorheen de bijgeleverde Sony-oortjes van mijn telefoon gebruikt, maar hiervan is één oortje stukgegaan (na maar liefst 2 jaar) dus ik ben zeker toe aan nieuwe!
Wat is je budget?
Mijn budget zou ongeveer €30 zijn, waar nodig iets meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het voornaamste wat ik ermee zal doen is muziek luisteren. Google Assistent-ondersteuning of iets dergelijks vind ik dan ook niet belangrijk (ik had gezien dat veel oortjes dat wel hadden). Het belangrijkste vind ik dat de audiokwaliteit goed is, en daarom denk ik dat gezien mijn budget vrijwel alle draadloze oortjes afvallen. Ik gebruik de oortjes vooral met mijn telefoon, een Sony Xperia XZ, met een 3.5mm-poort en USB-C poort.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merkvoorkeuren heb ik eigenlijk niet, dus daar ben ik redelijk simpel in. Ik bestel dingen het liefst wel in Nederland bij Bol.com of Coolblue, als de levering maar wat sneller is dan bij AliExpress bijvoorbeeld.
Ik snap dat ik heel erg veel diverse vragen stel in één topic, maar ik dacht ik noem een aantal opties die mij opvielen en ik ben benieuwd of jullie er één of twee van kunnen aanbevelen. Met name deze Sony lijkt interessant!
En als jullie eigen inbreng hebben is dat ook zeker welkom
In-ear headphones, gewoon oortjes dus. Ze hoeven niet draadloos te zijn, maar wel met een USB-C of 3.5mm-aansluiting. Het aanbod is werkelijk zó groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb voorheen de bijgeleverde Sony-oortjes van mijn telefoon gebruikt, maar hiervan is één oortje stukgegaan (na maar liefst 2 jaar) dus ik ben zeker toe aan nieuwe!
Wat is je budget?
Mijn budget zou ongeveer €30 zijn, waar nodig iets meer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het voornaamste wat ik ermee zal doen is muziek luisteren. Google Assistent-ondersteuning of iets dergelijks vind ik dan ook niet belangrijk (ik had gezien dat veel oortjes dat wel hadden). Het belangrijkste vind ik dat de audiokwaliteit goed is, en daarom denk ik dat gezien mijn budget vrijwel alle draadloze oortjes afvallen. Ik gebruik de oortjes vooral met mijn telefoon, een Sony Xperia XZ, met een 3.5mm-poort en USB-C poort.
Wat heb je zelf al gevonden?
Merkvoorkeuren heb ik eigenlijk niet, dus daar ben ik redelijk simpel in. Ik bestel dingen het liefst wel in Nederland bij Bol.com of Coolblue, als de levering maar wat sneller is dan bij AliExpress bijvoorbeeld.
- De KZ ATE leken mij erg goedkoop voor de audiokwaliteit. Het ontwerp vond ik iets minder mooi, maar gezien de prijs leken ze me niet slech. Ik heb met het merk echter niet echt een groot referentiekader dus ik weet het niet zo goed.
- Deze Monster iSport Achieve oortjes vond ik verrassend goedkoop, maar de recensie was niet al te best.
- Deze JBL Tune 110 oortjes zijn maar €8 na mijn 20%-kortingsbon voor JBL-producten, en met gratis verzending ook. JBL is een merk dat ik dan wél weer ken, en lijkt me op zich prima, toch? Of lever je bij deze goedkopere lijn dan toch weer in op geluidskwaliteit?
- Ik kwam deze hier net nog tegen en voor iets meer dan een tientje klinkt het te mooi om waar te zijn, met noise cancelling zelfs. Zou de audio acceptabel zijn denken jullie?
- Deze JBL C100SI lijkt me goed, voor slechts €15.
- Deze Sony oortjes schijnen erg goede audio te hebben voor een krappe €20, wat zeggen jullie?
Ik snap dat ik heel erg veel diverse vragen stel in één topic, maar ik dacht ik noem een aantal opties die mij opvielen en ik ben benieuwd of jullie er één of twee van kunnen aanbevelen. Met name deze Sony lijkt interessant!
En als jullie eigen inbreng hebben is dat ook zeker welkom
[Voor 17% gewijzigd door StanNL op 03-05-2019 16:04. Reden: toevoeging]