Vraag

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-11 19:19
Ik zoek een?
Mobiele telefoon ter vervanging van mijn huidige Samsung Galaxy S7.

Wat is je budget?
Rond de €500,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Vrij intensief gebruik, dagelijks elke dag anderhalf uur muziek luisteren/series bekijken met bluetooth koptelefoon, 4G en browsing/Whatsapp zal zeker het gebruik zijn. Daarlangs maak ik op het werk er ook nog vaak gebruik van om te bellen. In de toekomst zal ik hem waarschijnlijk ook gebruiken voor navigatie. De telefoon wordt veel gebruikt.

Eisen aan de telefoon zijn dus goede accuduur, hoge audio- (en beeld)kwaliteit, redelijke processing power erin. Daarlangs nog een aantal plussen: draadloos opladen, Android 9.0 en OLED scherm maar jullie zien al dat ik daar zelf ook al keuzes in heb moeten maken bij de vergelijk die iets verder staat.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf al veel rond gezocht maar kan toch niet echt de beslissing nog nemen. Het lijken allemaal vrij goede telefoons maar misschien zijn er een aantal die om bepaalde reden toch afvallen/juist er bovenuit steken.
https://tweakers.net/pric...;1167341;1237417;1318860/

Hoop dat jullie iets meer licht erop kunnen schijnen en sorry als het allemaal wat veeleisend klinikt

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geen nieuwe Galaxy(s9)(s10e) ?

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 03-05-2019 14:40 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-11 19:19
Nee, moet zeggen dat ik eigenlijk vrij ontevreden over de Samsung Galaxy S7 was/ben. Hoewel hij in het begin vrij goed beviel had ik na ongeveer 9 maanden al het probleem dat de accu het geen dag meer volhield en dat ik hem bij voorkeur op het werk moest opladen om te voorkomen dat hij 's avonds eventueel leeg zou zijn. Nu na ongeveer anderhalf jaar ben ik zelfs verplicht om dit te doen.