Toon posts:

Matrox G400 DH probleem met ASUS CUSL2 (i815E)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASUS CUSL2 moederplank met een Matrox G400 DH 32mb die het vertikt om stabiel te werken in de 2x AGP modus want dan hangt de computer na een verloop van tijd of het scherm verkleurt AGP 4x kan ok niet ook al moet dat volgens Matrox kunnen!
Ik heb alles geprobeert nieuwste bios,drivers etc.
Weet iemand raadt?

Verwijderd

Hoe verander jij de AGP transfer mode dan ? Ik kan het in m'n Bios niet vinden .

Verwijderd

peejee niet iedereen heb de zelfde bios he...
verder ik zou het probleem bij asus neerleggen echt ik heb al 3 moederborden terug moeten sturen en 2 videokaarten
Het WAS een goed merk maar nu....

Verwijderd

Ik mag toch denken dat als ie hetzelfde bord heeft dat ik dat toch wel kan vragen ? :( :( Maar goed , het is al opgelost , in de laatste (beta) bios kun je het dus instellen .

Verwijderd

ow joh dat zij je er niet bij joh dus ik dacht dat je dat niet had sorry :))

Verwijderd

No problemo , dat beta bios kan ik trouwens afraden . Als je AGP op 4x zet post ie gewoon met 2x AGP :( :( . Misschien heeft Eraser het het beta bios er wel op staan ? Ik heb in ieder geval de laatste officiele weer teruggezet .

Verwijderd

Topicstarter
Welke Betabios was dat dan PeeJee tog niet 1001.A want dat is mijn standaard bios (nieuwste) weet jij ook wat er met www.asus.com.tw aan de hand is die zijn al 2 dagen niet bereikbaar?

Verwijderd

Beta is 1002 . Zit al in je mailbox . :)
Pagina: 1