https://azerty.nl/product...dware.info&utm_medium=cpc
Vond zojuist bovenstaande aanbieding, wat vinden jullie van dit systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen en youtuben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800-2000 euro, inclusief assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In het bezit van een 4K 60hz monitor waar ik nu eindelijk eens echt gebruik van wil gaan maken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het systeem in de link een goede keuze, of kan ik beter de hele rambam zelf samenstellen (wordt het dan wel goedkoper met in gedachten houdend dat er bij de losse onderdelen nog assemblage en een besturingssysteem moet worden toegevoegd) ?
Ga ik met dit systeem fatsoenlijk kunnen gamen op 4K? Ik weet dat de 2080Ti de betere keuze is, maar die vind ik echt wat te duur op dit moment.
Vond zojuist bovenstaande aanbieding, wat vinden jullie van dit systeem?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen en youtuben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1800-2000 euro, inclusief assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In het bezit van een 4K 60hz monitor waar ik nu eindelijk eens echt gebruik van wil gaan maken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het systeem in de link een goede keuze, of kan ik beter de hele rambam zelf samenstellen (wordt het dan wel goedkoper met in gedachten houdend dat er bij de losse onderdelen nog assemblage en een besturingssysteem moet worden toegevoegd) ?
Ga ik met dit systeem fatsoenlijk kunnen gamen op 4K? Ik weet dat de 2080Ti de betere keuze is, maar die vind ik echt wat te duur op dit moment.