Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming PC voor rond de 2000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste profs,

Ik hoop dat jullie mij, leek als het gaat om wat er allemaal op de markt is en goed samenwerkt, kunnen helpen aan een volwaardig systeem waar ik even mee vooruit kan.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal de PC gebruiken voor Gamen (BDO) en de gebruikelijke andere zaken, zoals office, communicatie, en browsing. Ik heb een 30 inch en een 28 inch scherm die ik extended heb om naast mijn game nog andere dingen te kunnen doen/zien

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er rond de 2000 euro voor uittrekken. Als het een significante verbetering oplevert mag het ook wel tot 2400 kosten (exclusief Microsoft, en andere hardware) die heb ik al.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige inhoud en behuizing

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou een voordeel zijn als hij niet te groot is ivm plek en transport.

Ga je overklokken?
Ben het niet van plan

Wat verwacht je van ons?
Graag advies (onderdelenlijst) op de behuizing en alles erin. Omdat er ongetwijfelt verschillen zijn in mening wil ik graag weten waarom je mij jou samenstelling adviseert, dat hoeft niet een heel verhaal te zijn, maar globale begrijpelijke termen zijn voldoende. Wat maakt jou systeem goed voor wat ik zoek. Alvast hartelijk bedankt voor de reacties!!

Alle reacties

• DanDGT
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-11 17:35
Vermeld even je schermresolutie / verversingssnelheid, wat voor games je wilt spelen en opzetje in de vorm van een wenslijst. Je kunt de reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019 als uitgangspunt nemen. Daar kan beter advies op gegeven worden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Naast de BBG, kijk ook even bij de buren met hun (gesponsorde) PC van 2K op https://nl.hardware.info/...ties-voor-500-euro-minder

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

DanDGT schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 21:18:
Vermeld even je schermresolutie / verversingssnelheid, wat voor games je wilt spelen en opzetje in de vorm van een wenslijst. Je kunt de reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019 als uitgangspunt nemen. Daar kan beter advies op gegeven worden.
Idd.

@Verwijderd BGG met luchtkoeler en RTX2080 Trio ipv Ti

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
@DanDGT & @Hackus Ik heb een scherm op 2560x1600 (30") en 1920x1080 (28").

Ik speel voornamelijk BDO (Black Desert Online

@MAX3400 Dank je, Voor zover ik kan zien heb ik 3 dingen, 1 Is 16 G voor mijn 2 schermen, vooral icm het spel dat ik speel niet wat zwaar? 2 Ik denk dat watercooling beter is (heb gehoord dat bij de hoogste specs van het spel luchcooling niet voldoende is (kan natuurlijk hun PC zijn)). 3 Ik heb wel een voorkeur aan een kleine makkelijker verplaatsbare kast. Ik denk bijvoorbeeld aan een maatje als deze:

https://www.alternate.nl/...3r2VE_Pacd1RoC7nkQAvD_BwE