Google Drive (Chrome): automatische bookmarker voor PDF

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik Google Drive erg veel via chrome. Dit doe ik op verschillende devices en werkplekken. Bij sommige werkplekken mag ik overigens geen extensions of iets dergelijks installeren.

Wat ik zoek: ik lees regelmatig PDF's die ik in mijn Google Drive heb staan. Ik wil graag dat als ik op PC1 stop met lezen, ik op PC2 verder kan gaan waar ik was gebleven. Nu zie ik in Google Drive dat er veel PDF-apps zijn, maar ik heb er nog geen een gevonden die dit goed kan.

Weet iemand welke app dit wel kan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn plugins maar dat gaat hier niet werken.

Ranzige omweg: zet een opmerking in de pdf waar je was gebleven. De URL van die opmerking kan je bookmarken.

Ook is er vreemd gedrag, tenminste in Ff: open pdf, lees tot waar je geen zin meer hebt, sluit doc, open doc, druk op pijltje naar rechts voor volgende document en pijltje naar links voor vorige en je staat waar je de vorige keer was gebleven. Maar dat overleeft volgens mij niet de browsersessie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Al eens gedacht aan Google Books? Geen idee of je die ook op je desktop kan gebruiken, maar voor je mobiele apparaten houdt het iig bij waar je was gebleven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[quote]Hero of Time schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:46:
Al eens gedacht aan Google Books? Geen idee of je die ook op je desktop kan gebruiken, maar voor je mobiele apparaten houdt het iig bij waar je was gebleven.
[/quote]
Nee, maar ik kijk er nu naar. Volgens deze site kan ik eigen PDF's uploaden. Ligt het aan mij, of is die upload-button er niet?

Knop gevonden, ik ga even testen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 03-05-2019 11:30 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||