Beste mede-Tweakers,
Na 2 maanden mijn computer niet te kunnen gebruiken gisteren eindelijk mijn custom water cooling loop klaar en succesvol getest op lekkages.
Start ik net voor het eerst weer mijn systeem op zonder succes. Op m'n moederbord blijft het lampje branden op de RAM led.
Vervolgens 2 van de 4 modules er uitgehaald, zonder succes.
Nog maar 1 module er uitgehaald en uiteindelijk bootte het systeem.
Voor het inbouwen van de custom loop heb ik daar geen problemen mee gehad en het geheugen staat ook op de support list van mijn moederbord.
Mijn videokaart lijkt ook niet 100% stabiel te zijn, heel af en toe flickert het beeldscherm.
Tussen het bouwen door heb ik wel, voor tijdelijk een AIO aangeschaft (Antec Kühler H20 620).
Helaas werkte dat niet, want mij systeem werd te warm.
Kan het zijn dat er toen dingen beschadigd zijn?
P.s. typen kan ik ook al niet meer.... moet geheugen zijn natuurlijk!
Iemand een ideetje?
i7 9700K
Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi
Corsair Vengeance RGB Pro 4 x 8 2666Mhz (CMW32GX4A2666C16)
Titan XP
Na 2 maanden mijn computer niet te kunnen gebruiken gisteren eindelijk mijn custom water cooling loop klaar en succesvol getest op lekkages.
Start ik net voor het eerst weer mijn systeem op zonder succes. Op m'n moederbord blijft het lampje branden op de RAM led.
Vervolgens 2 van de 4 modules er uitgehaald, zonder succes.
Nog maar 1 module er uitgehaald en uiteindelijk bootte het systeem.
Voor het inbouwen van de custom loop heb ik daar geen problemen mee gehad en het geheugen staat ook op de support list van mijn moederbord.
Mijn videokaart lijkt ook niet 100% stabiel te zijn, heel af en toe flickert het beeldscherm.
Tussen het bouwen door heb ik wel, voor tijdelijk een AIO aangeschaft (Antec Kühler H20 620).
Helaas werkte dat niet, want mij systeem werd te warm.
Kan het zijn dat er toen dingen beschadigd zijn?
P.s. typen kan ik ook al niet meer.... moet geheugen zijn natuurlijk!
Iemand een ideetje?
i7 9700K
Gigabyte Z390 Aorus Pro Wifi
Corsair Vengeance RGB Pro 4 x 8 2666Mhz (CMW32GX4A2666C16)
Titan XP
[ Voor 19% gewijzigd door remon_v op 03-05-2019 09:23 ]