Schade aan geleende laptop... wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1207186

Topicstarter
hallo iedereen,

ik heb een probleem. Ik leen een laptop van mijn broer en nu is er nagellakremover over heen gekomen, perongeluk. nu zit er dus schade aan de laptop onder het scherm. de housing is van plastic dus die aceton smelt dat zo weg.

ik ben een pussy dus ik durf het niet te zeggen :X

kennen jullie een plek waar ik dit kan laten repareren? of een soort van plastic spray waardoor het niet meer opvalt?

de laptop is een Lenovo Thinkpad.

ik hoop dat jullie me enigzins tips kunnen geven!

thanks alvast,
misss

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1207186 op 02-05-2019 21:57 ]

Alle reacties

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Eerlijkheid duurt het langst. Gewoon eerlijk vertellen. Linksom of rechtsom zal hij echt wel merken dat er iets met de laptop is gebeurd of je nichtje verspreekt zich een keer.
Daarnaast kijken of nichtje via haar ouders voor deze schade verzekerd is (wettelijke aansprakelijkheidsverzekering).

[ Voor 26% gewijzigd door CyberMania op 02-05-2019 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"Waar" is het gebeurd en is jouw nichtje een kind van je broer?

Dat maakt nogal uit voor welke inboedel- / aansprakelijkheidsverzekering je de meeste kans maakt om uit te laten keren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1207186 ongelukje kan gebeuren. claim het bij je verzekering

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Breng het positief.
Zeg dat je goed en slecht nieuws hebt.
Goede nieuws, hij mag een nieuwe laptop uitzoeken. :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
@CyberMania daar heb je zeker gelijk in. alleen is mijn broer absoluut geen makkelijke vent en ben ik ook nog eens vrij bang voor hem, dat maakt het lastig.

@MAX3400 het is gewoon bij mij thuis gebeurt. het nichtje noemen wij zo omdat ze al bevriend is met ons sinds we klein zijn. ze is dus geen échte famillie. sorry voor de onduidelijkheid, ik pas het aan! maar hoe kan ik dit bij de verzekering claimen? is dit een verzekering die iedereeen heeft?

@Sport_Life haha ja had ik dat geld maar xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als je bang voor hem bent kun je het beter zelf vertellen dan dat hij erachter komt..

Zoals iedereen hier zegt, ga het gesprek aan.

Qua verzekering valt het (denk ik) onder de aansprakelijkheidsverzekering van je nichtje, of haar ouders als ze minderjarig is. Als dat niet gaat kun je je eigen verzekering proberen.

Maarja ik weet niet hoe oud die laptop is, maar als ie >3 jaar is , is ie misschien al technisch niets meer waard.

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 02-05-2019 21:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-06 14:24
Volgens mij kun je hiermee bij de WA verzekering terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 04:59
Anoniem: 1207186 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:52:
hoe kan ik dit bij de verzekering claimen? is dit een verzekering die iedereeen heeft?
Een aansprakelijkheidsverzekering is niet verplcht maar wel gebruikelijk. Maakt vaak deel uit van een pakketverzekering als je die ergens hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Sport_Life ik heb niet veel verstand van laptops, maar het is een lenovo thinkpad L540.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 14:58
Sport_Life schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:54:
Als je bang voor hem bent kun je het beter zelf vertellen dan dat hij erachter komt..

Zoals iedereen hier zegt, ga het gesprek aan.

Qua verzekering valt het (denk ik) onder de aansprakelijkheidsverzekering van je nichtje, of haar ouders als ze minderjarig is. Als dat niet gaat kun je je eigen verzekering proberen.

Maarja ik weet niet hoe oud die laptop is, maar als ie >3 jaar is , is ie misschien al technisch niets meer waard.
Dat is die.

Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 833,11 op maandag 14 december 2015.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
@NotSoSteady nouuu lekker goedkoop dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, maar dat is de nieuwprijs:
de laptop die nu schade heeft opgelopen is niet nieuw, dan ga je normaliter uit van de dagwaarde.

De meeste laptops schrijf je (economisch) af in 3-5 jaar, en dan blijft er een restwaarde over.
Je kunt een site waar tweedehands spullen worden aangeboden als een soort richtlijn hanteren, dan weet je ong. wat 'ie waard is.

Bijvoorbeeld op Marktplaats:
https://www.marktplaats.n...query=l540&categoryId=339

Oftewel ergens tussen de 150 en 300 euro, o.a. afh. van aanbieder (winkel/particulier) en specificaties.
Ik denk dus dat een ander gebruikt werkend/schadevrij exemplaar kopen goedkoper en sneller is dan laten repareren. Maar check eerst een evt. verzekering.
NB: haal wel de oude schijf uit de laptop van je broer, anders is 'ie ook zijn bestanden kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikke Foaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:25
De omschrijving van de schade is wat vaag om de omvang ervan te kunnen inschatten, enkel cosmetisch? of ook als hij aan staat in het beeld te zien?
Een 2de hands L540 hoeft niet veel te kosten (150-80eur). Het paneel in het scherm kan je misschien ook nog vinden om te vervangen (50-70eur op ebay), maar het plastic errond zal ook wel wat schade hebben dus of het zin heeft... Maar is het dat allemaal nog waard? Het is niet dat dit meteen onbetaalbaar is. Verzekering verwacht ik een hogere franchise dan wat het nog waard is, dat gaat niet zinvol zijn.

Je koopt exact dezelfde nog eens (ken de rest van de specs niet dus een gokje) V&A aangeboden: Lenovo Thinkpad L540 i5 - 128GB SSD - 4GB geheugen en zet de harde schijf over, dat is het minste werk tov alle files gaan overzetten, programma's opnieuw installeren op een totaal andere machine en zou dan een 1:1 vervanging en perfecte oplossing kunnen zijn... Normaal merk je dat wel snel als zo'n vervanging gedaan zou worden dus wel gewoon zeggen.
Bij leggen voor iets anders/beters 2de hands?
V&A aangeboden: Lenovo ThinkPad T540p of V&A aangeboden: Lenovo ThinkPad L580 20LW000VMH

[ Voor 46% gewijzigd door Dikke Foaf op 02-05-2019 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Daar gaat je WA verzekering dus niets meer voor geven, al kun je het natuurlijk wel proberen. De dagwaarde is waarschijnlijk lager dan het eigen risico, of is gewoon 0. Mijn advies zou dan ook zijn om het eerlijk te vertellen, en eventueel aan te bieden om een tweedehands laptop van ongeveer diezelfde leeftijd en specificaties voor je broer op de kop te tikken.

Is de laptop nog wel bruikbaar? Anders kun je daar mogelijk op Marktplaats nog iets voor vangen (als je de harde schijf er uit hebt gehaald), en dat geld gebruiken om een nieuwe aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kun je mischien een paar duidelijke foto's uploaden? Mischien is het wel te fixen, en eerlijkheid duurt het langst.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bel hem gewoon op en leg het verhaal uit. Je kan beter eerlijk zijn, ook al wordt die boos.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 02-05-2019 23:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:10

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik ben het wel eens met het "je kan beter eerlijk zijn", maar niet met het "dat ding is vrijwel niets meer waard". Voor veel mensen ligt de waarde van een laptop veel hoger dan de waarde die de verzekering er aan toe kent. Dus de broer kan dit echt wel vervelender vinden dan een verlies van € 150-300.

Daarnaast is € 150-300 voor veel mensen nog steeds een behoorlijk bedrag, dus ook in dat opzicht is het zeker geen "vrijwel niks".

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ardana schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:04:
Ik ben het wel eens met het "je kan beter eerlijk zijn", maar niet met het "dat ding is vrijwel niets meer waard". Voor veel mensen ligt de waarde van een laptop veel hoger dan de waarde die de verzekering er aan toe kent. Dus de broer kan dit echt wel vervelender vinden dan een verlies van € 150-300.

Daarnaast is € 150-300 voor veel mensen nog steeds een behoorlijk bedrag, dus ook in dat opzicht is het zeker geen "vrijwel niks".
Je hebt gelijk, voegde ook weinig toe aan mijn verhaal, dus ik heb dat gedeelte maar geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-06 01:45
Heb je een foto van de schade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ardana schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:04:

Ik bedoel dat het apparaat wellicht technisch weinig waard is. Dat klopt ook wel, aangezien het een laptop is van 4 of 5 jaar oud volgens de pricewatch.

Gevolg is dat een verzekering veel minder uitkeert dan dat je voor een nieuwe of reparatie neer moet leggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Ga het gesprek gewoon aan zoals anderen ook zeggen. Dit soort dingen verbloemen helpt de relatie tussen jullie ook niet..

hij zal boos kunnen worden, maar als je niets zegt en hij komt erachter dan zal die waarschijnlijk al helemaal uit zijn slof schieten.

Mag ik vragen hoe oud jullie beide zijn? Omdat je aangeeft bang voor hem te zijn, want ook dat lijkt me niet een goed iets en zou ik persoonlijk ook iets mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Lijkt me ook dat je gewoon dit moet vertellen. En dan kan je dat aanvullen met "er staan gebruikte laptops op marktplaats voor x euro, deze kan ik eventueel voor je halen en dan zetten we je harde schijf over zodat je je bestanden niet kwijt bent".. dan heb je probleem + oplossing = iedereen blij.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 12:58
Is het geen laptop van zijn werk? ICT heeft echt wel vaker dat er iets misgaat. Schermen van laptops kun je los bestellen en vervangen. De rekening daarvan kan mogelijk naar de WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:37
En contact opnemen met Lenovo om de reparatie te verhelpen? Als het cosmetisch is, hebben ze wellicht een vervangende deksel. Voor de rest zullen ze voor een 3 jaar oude vast nog wel onderdelen. Zeker voor die modellen.

Daarnaast kan de reparatie dan richting de verzekering als je die hebt.

en ja, wees gewoon eerlijk en kijk naar een oplossing samen. Wacht er ook niet te lang mee.
Slecht nieuws gesprekken zijn eigenlijk altijd vervelend, maar worden vervelender naarmate je langer wacht.
Je begint met het slechte nieuws.
Je geeft de andere kant (je broer) de kans om te rouwen zullen we maar zeggen.
Daarna kijk je samen naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:31

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Meester_J schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:22:
Is het geen laptop van zijn werk? ICT heeft echt wel vaker dat er iets misgaat. Schermen van laptops kun je los bestellen en vervangen. De rekening daarvan kan mogelijk naar de WA.
Bij mij op werk heb ik gewoon een papier moeten tekenen dat de werkgever verantwoordelijkheid neemt voor alle schade die toegediend is door de gebruiker, dus als ik hem zou laten vallen is er überhaupt geen probleem. Het is het zeker waard om de broer dit even te vragen. Een Thinkpad koop je normaal gezien namelijk niet als consument.

Het is sowieso slim om het gewoon eerlijk te zeggen. Ik ben ook broer van een zusje en het is haar ook wel eens gelukt om iets van mij te slopen. Als het echt een lompe actie is kan ik wel even 'boos' zijn maar een ongeluk blijft een ongeluk. Het is niet meer dan materiële schade. Mijn moeder tikte laatst een fiets om in de garage die tegen mijn auto viel met enkele kleine deukjes tot gevolg. Ze heeft het ook direct 'opgebiecht', en natuurlijk ben je dan om te verrekken, maar ja, het is niet iets was ze met opzet zou doen. Als ze het niet zou zeggen en ik zou de deukjes ontdekken zou ik wel echt even boos zijn.

Waar ik wel razend over kan worden is als mensen gewoon zichtbaar niet voorzichtig met mijn spullen om gaan, daar kan ik echt helemaal niet tegen. Dus ik denk dat als je je broer eerlijk verteld wat er gebeurd is, die even zwaar geërgerd zal zijn, maar houden blijft hij toch wel van je :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kuusj schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:33:
[...]

...Een Thinkpad koop je normaal gezien namelijk niet als consument.
Hoezo niet? Ik heb privé een Elitebook en Probook liggen van HP.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:31

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

MAX3400 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:36:
[...]

Hoezo niet? Ik heb privé een Elitebook en Probook liggen van HP.
Ok, ik heb ook een Thinkpad :+ Maar wij zijn Tweakers, deze laptops liggen niet bij de Mediamarkt is wat ik bedoel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 00:45

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Eventueel kan je hier kijken om te kijken wat het ongeveer waard is of een gelijkwaardig model te zoeken.
https://outlet.bluelink.nl/search/NOTEBOOK?q=

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-06 12:58
xleeuwx schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:55:
Eventueel kan je hier kijken om te kijken wat het ongeveer waard is of een gelijkwaardig model te zoeken.
https://outlet.bluelink.nl/search/NOTEBOOK?q=
Thinkpads kun je customizen bij het bestellen. Ik heb een T560, en daar zit een 500GB SSD in, extra RAM, snellere CPU en nog wat vinkjes. Ophouden met zelf oplossen. Broer informeren over het probleem, dan kan hij zelf dit soort beslissingen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:06

sus

is druk :+

Een beetje computerwinkel kan die cover zo vervangen, kosten gemiddeld een tientje of 4. Uiteraard zijn er afwijkende modellen die duurder zijn. Reken nog een paar tientjes arbeidsloon om de boel om te schroeven, klaar, zit je rond een 100,-

Als er meer defect is, dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Ik weet niet hoor. Maar van dit soort posts van nieuwe accounts gaat mijn troll- alarm af.
(excuus indien ik er naast zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Draai het eens om... Jij leent jouw (dure) laptop uit aan iemand en krijgt hem "beschadigd" terug, zonder erbij te vermelden dat er per ongeluk nagellak remover overheen is gegaan. Hoe zou jij dat vinden...

Verder eens met iedereen die zegt, geef het aan bij je broer. Misschien is het nu alleen nog maar cosmetische schade, maar weet je ook zeker dat de nagellak remover niet in de laptop terecht is gekomen? Zou toch jammer zijn, als straks zijn harde schijf e.d. er mee ophouden en hij al zijn (al dan niet belangrijke) bestanden kwijt raakt. Iets wat nu wellicht nog veiliggesteld kan worden door een back up te draaien.

En kijk eventueel gezamenlijk naar een oplossing. Misschien wil je broer al wel een tijdje een nieuwe laptop kopen. Stel dan voor om een bijdrage (ter hoogte van bijv. de restwaarde) te doen, aangezien hij nu "beschadigd" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
Anoniem: 377816 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:57:
Ik weet niet hoor. Maar van dit soort posts van nieuwe accounts gaat mijn troll- alarm af.
Waarom gaat hij/zij niet naar de gamma om een spuitbus clearvision acrylaat te halen, stukje uit het scherm weg snijden, de randjes een beetje opschuren met 1200 fijn en de rest opvullen met clearvision, c'est voila en het scherm werkt weer. mocht de rand d'r omheen beschadigd zijn, dan ga je naar de karwei ( hebben ze niet bij de gamma ) en daar haal je wat wattenstaafjes duo compound, plak je dr op, snij de rest weg en spuit het over met HP laptop verf, beschikbaar in de meeste computerzaken.

misschien 20 euro aan schade, 30 minuutjes werk aan :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:28
Patientzero schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:37:
[...]

Waarom gaat hij/zij niet naar de gamma om een spuitbus clearvision acrylaat te halen, stukje uit het scherm weg snijden, de randjes een beetje opschuren met 1200 fijn en de rest opvullen met clearvision, c'est voila en het scherm werkt weer. mocht de rand d'r omheen beschadigd zijn, dan ga je naar de karwei ( hebben ze niet bij de gamma ) en daar haal je wat wattenstaafjes duo compound, plak je dr op, snij de rest weg en spuit het over met HP laptop verf, beschikbaar in de meeste computerzaken.

misschien 20 euro aan schade, 30 minuutjes werk aan :o
Karwei heeft momenteel 20% korting op artikel naar keuze.
Komt ze er toch nog goedkoper af dan ze dacht.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
kijk, daar hebben we wat aan @gielie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-06 01:45
Anoniem: 377816 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:57:
Begint er inderdaad op te lijken.

We vragen foto's , dan weten we over welke schade we spreken en kunnen we misschien met een passende oplossing komen. Nu raden we maar wat.
Echter (nog) geen reactie van TS....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Ik zou het gewoon zeggen tegen je broer, verontschuldigen, claimen bij de verzekering en het bedrag wat je van de verzekering krijgt (zal niet veel zijn..) aan je broer geven..

Wellicht vind hij het niet eens "erg" dat er een beschadiging op de laptop zit..
floorcleaner schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:44:
[...]

We vragen foto's , dan weten we over welke schade we spreken en kunnen we misschien met een passende oplossing komen. Nu raden we maar wat.
of @Anoniem: 1207186 is gewoon na de vraag om foto's (gisteren rond 23.00...) niet meer online geweest..

[ Voor 45% gewijzigd door Puc van S. op 03-05-2019 11:48 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Stap 1: Ga het niet erger maken door het zelf op te lossen.
Stap 2: Vertel het aan je broer.
Stap 2 alternatief: Vertel je ouders (verzorgers; machthebbenden; ouders; whatever)

[ Voor 36% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2019 12:25 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-05 16:44

Comgenie

Soms heb je dat

Als de schade alleen op het plastic zit en niet op iets functioneels zoals het scherm zou ik niet verwachten dat iemand er heel boos om zou worden. Zeker niet met een laptop van een aantal jaar oud.

In dat geval, bied gewoon je excuses aan en geef hem een klein cadeautje of iets om je spijt aan te tonen. Als het mijn laptop zou zijn, zou ik dat veel liever hebben dan dat iemand met ander spul aan de gang gaat of covers laat vervangen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:59
floorcleaner schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:44:
[...]

Iemand die d'r nagels lakt op een laptop zal wel niet foto's online kunnen krijgen. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 23:44
Anoniem: 1207186 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:38:
hallo iedereen,

ik heb een probleem. Ik leen een laptop van mijn broer en nu is er nagellakremover over heen gekomen, perongeluk. nu zit er dus schade aan de laptop onder het scherm. de housing is van plastic dus die aceton smelt dat zo weg.

ik ben een pussy dus ik durf het niet te zeggen :X

kennen jullie een plek waar ik dit kan laten repareren? of een soort van plastic spray waardoor het niet meer opvalt?

de laptop is een Lenovo Thinkpad.

ik hoop dat jullie me enigzins tips kunnen geven!

thanks alvast,
misss
toon volledige bericht
Ook op vrijdagmiddag is het hier geen HK.

Wellicht valt de schade onder de dekking van een van die verzekeringen, als je die tenminste hebt. Verder gewoon verellen uiteraard, merken gaat ie het toch wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Ardana op 03-05-2019 17:53 ]

Pagina: 1