Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

AMD A10-5800 FM2 CPU

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Onderwerpen

Vraag

• zarathustra1977
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 30-11-2020
Mijn vraag
.De cpu van mijn zoon zijn gamepc is defect. Wat is een goede vervanger voor de AMD A10-5800 FM2 CPU. Graag wel plug&play. Ivm leek op pc gebied. ..

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:14
Welk merk en type moederbord?

Overigens gaan cpu's zelden defect en als ze defect gaan ligt de oorzaak elders dan bij de cpu.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:25

nelizmastr

Goed wies kapot

De A10-5800 is niet echt een game CPU. Je kan proberen op de V&A een compatibele CPU te vinden voor een paar tientjes.

categorie: Processors

I reject your reality and substitute my own

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dit staat er niet voor niets. Het forum is geen afhaalchinees :). Daarbij Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Al met al zal jij of je zoon eerst moeten uitzoeken of er daadwerkelijk iets met de processor aan de hand is, anders vervang je iets dat wellicht niet eens kapot is. Als dat dan het probleem blijkt, zul je eerst zelf op zoek moeten naar opties.

Je zegt plug & play? Dan koop je toch gewoon exact dezelfde (tweedehands, want nieuw zijn ze niet meer te krijgen).

Maar wat Uszka hierboven al zegt, cpu's gaan eigenlijk nooit stuk, dus waarschijnlijk ligt het probleem ergens anders. Werk aan de winkel dus.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True