Als vervolg op een ander topic van mij over de aanschaf van een NVME SSD, hier mijn wensenlijstje omtrent de upgrade van mijn pc uit 2012.
Ik heb járen met veel plezier gewerkt met o.a. de volgende hardware:
- 3930K
- MSI X79A-GD65-8D
- 32 GB DDR3
Maar wil bovenstaande vervangen voor onderstaande. Ik doe veel videobewerking en af en toe een game (starcraft 2 bijv.).
ik heb de BBG erbij gepakt en wat reviews van de buren en kom uiteindelijk op onderstaande uit.
Overige hardware die ik behoud:
- Corsair 800D kast
- Stuk of 5 HDD's
- Blu-ray brander
- 970GTX videokaart
- Kaartlezer
- Extra front-usb
- en nog wat overige meuk.
- Thermaltake Thoughpower 750W
Belangrijkste wat ik wil behouden:
- Corsair H100 waterkoeler.
Bovenstaande lijkt mij compatible met elkaar? Ik heb nu witte leds in m'n kast, en wil graag 't geheugen en moederbord ook op wit zetten. Als ik de reviews lees, zou dat ook geen probleem moeten zijn?
Is bovenstaand lijstje een beetje okee? Of zijn er zaken die jullie radicaal anders adviseren?
Ik heb járen met veel plezier gewerkt met o.a. de volgende hardware:
- 3930K
- MSI X79A-GD65-8D
- 32 GB DDR3
Maar wil bovenstaande vervangen voor onderstaande. Ik doe veel videobewerking en af en toe een game (starcraft 2 bijv.).
ik heb de BBG erbij gepakt en wat reviews van de buren en kom uiteindelijk op onderstaande uit.
Overige hardware die ik behoud:
- Corsair 800D kast
- Stuk of 5 HDD's
- Blu-ray brander
- 970GTX videokaart
- Kaartlezer
- Extra front-usb
- en nog wat overige meuk.
- Thermaltake Thoughpower 750W
Belangrijkste wat ik wil behouden:
- Corsair H100 waterkoeler.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-8700K Boxed | € 367,99 | € 367,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 180,- | € 180,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 120,95 | € 120,95 |
| 1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN700 500GB | € 101,- | € 101,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,94 | ||
Bovenstaande lijkt mij compatible met elkaar? Ik heb nu witte leds in m'n kast, en wil graag 't geheugen en moederbord ook op wit zetten. Als ik de reviews lees, zou dat ook geen probleem moeten zijn?
Is bovenstaand lijstje een beetje okee? Of zijn er zaken die jullie radicaal anders adviseren?
Professioneel Heftruck Syndroom