Verschil tussen Dell WD 15 docks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
Mogelijk zie ik het verkeerd maar het lijkt er op dat er 6 verschillende items in de pricewatch staan van hetzelfde product.

Deze drie kunnen volgens mij sowieso samen gevoegd worden:
- Dell Dock ? WD15 with 130W Adapter
- Dell WD15 Docking Station 130W
- Dell Dock WD15 130W

en mogelijk zijn deze drie ook hetzelfde:
- Dell Dock WD15 130W
- Dell Dock WD15 130W
- Dell Dock WD15 met 130 W-adapter

ik had ook in aankoop advies een topic aangemaakt waar ik er achter kwam dat er niet 3 maar 6 producten met dezelfde naam zijn en bedacht toen dit topic te openen: link

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@MAXed_out Dat viel mij ook op toen ik jouw meldingen afhandelde. We krijgen de dockingstations tegenwoordig geautomatiseerd binnen via Icecat, dus ik zal even goed moeten kijken of ze echt wel hetzelfde zijn of dat er toch verschillen zijn (bijvoorbeeld andere stroomstekkers, of uberhaupt wel een stroomadapter meegeleverd), in het laatste geval zullen vooral omschrijvingen moeten worden aangepast. Weet niet of ik er vandaag nog aan toekom, zal mijn best doen :) Mocht jij in de tussentijd wat gevonden hebben wat betreft verschillen of juist niet, hoor ik het uiteraard graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAXed_out
Ik heb een aantal verschillen al aangekaart in het vorige topic wat ik gelinkt heb maar meer kan ik ook niet ontdekken.
Puur afgaand op de informatie van Dell kan ik geen verschil zien, maar de verschillende webshops lijken ieder hun eigen set van specs te handhaven...
Een enkele keer staan er wel HDMI en DP versies vermeld maar daar heb ik geen vertrouwen in, en het is ook niet duielijk of alle modellen een luidspreker uitgang hebben aan de achterkant naast de headset ingang aan de voorkant.

In ieder geval fijn dat je hier naar wil kijken, als ik meer te weten kom zal ik het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAXed_out
Het enige wat mij nog is opgevallen is dat InternGeheugen.com ze alle 6 aanbied voor dezelfde prijs met als enige verschil de bestemmings markt.
Je zou denken dat daar een andere adapter bij hoort maar dan zijn de groepen niet helemaal logisch:

- Dell WD15 Docking Station w/ 130W Adapter includes power cable. For EU
- Dell WD15 Docking Station w/ 130W Adapter includes power cable. For UK,EU
- Dell WD15 Docking Station w/ 130W Adapter includes power cable. For UK,EU,US
- Dell WD15 Docking Station w/ 130W Adapter. For UK
- Dell WD15 Docking Staion w/ 130W Adapter
- Dell WD15 Docking Staion w/ 130W Adapter. For UK,EU

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@MAXed_out Ook ik ben er verder niet uitgekomen. Ik heb ze wel allemaal bij elkaar gezet, waarbij bleek dat er ook 180W varianten bestonden: product: Dell WD15 dock. Alle specs heb ik gecontroleerd en rechtgetrokken tussen de modellen. Het verschil lijkt 'm zo op het eerste gezicht de stekker van de stroomplug te zijn. Ik vermoed dit, omdat ik op de zoektocht naar modelnummers terechtkwam op verschillende taalversies van Dell.com, Nederland, Groot Brittannië, Singapore, Denemarken. Maar ik kan dat nergens hard maken, dus ik heb voor nu volstaan met de vermelding van de SKU-code in de titel (op 1tje na, die geen geldige SKU-code heeft, maar wel prijzen). In de meeste gevallen heb ik ook de website naar dat specifieke model erbij gezet, helaas kon ik voor sommigen geen pagina vinden. Tenslotte heb ik de compatible laptop modellijst voor elk model geupdate naar wat op de site stond, op degenen waar geen site van bekend is, heb ik deze leeg gelaten.

Dus ja, ik heb geen antwoord op je vraag kunnen vinden, maar hopelijk heb ik het je wel makkelijker gemaakt door ze op deze manier bij elkaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAXed_out
@Glaanie Meer kan ik ook niet van je vragen, de informatie die beschikbaar is is niet compleet of overzichtelijk. Dit is vooral de fout van Dell als je het mij vraag.
In ieder geval bedankt voor de moeite, dit maakt het in ieder geval al iets gemakkelijker.

edit: @Glaanie ik zie trouwens dat je per ongeluk bij de 180watt modellen ook 130 watt hebt opgegeven in de specificaties

edit2: Omdat ik toevallig nog een V&A advertentie had gebookmarkt zie ik ook dat het volgende model nog als apart product is opgenomen ipv tussen de lijst met varianten van WD 15 docks te staan:
452-BCCW

[ Voor 46% gewijzigd door MAXed_out op 06-05-2019 10:11 . Reden: foutje ontdekt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@MAXed_out Iets te veel specs rechtgetrokken :P Aangepast, ook de missende dock weer bij zijn broertjes en zusjes geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAXed_out
Ik kan weer rustig slapen vanavond d:)b , thnx!
Pagina: 1