Hoe wordt André Hazes nu eigenlijk bekeken in Nederland?

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Zelf, als Vlaming, altijd al een enorme fan van André Hazes geweest, zijn leven, zijn teksten, zijn muziek,...

Hoe wordt hij in Nederland bekeken?

Nederbelgen, met wie zouden jullie hem in Vlaanderen het beste vergelijken?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:14

St@m

@ Your Service

Het publiek hier zal Hazes anders bekijken dan de rokende en drinkende minima in de kansrijke buurten van Nederland.

Voor mij de beste volkszanger ooit, 99% van de gemiddelde tweaker zal kotsend naar zijn muziek luisteren.

Ik denk niet dat tweakers het goede publiek heeft om deze algemene vraag goed beantwoord te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 02-05-2019 13:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:42

Kryziek

bb || !bb

Is "door m'n bril" een goed antwoord? ;)

Ik ken zijn muziek wel want sommige kan iedereen mee zingen, maar zelf luister ik er niet specifiek naar.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-11 19:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sorry, maar dit vind ik op deze manier geen topic waard. Sowieso zou dit meer iets zijn voor Film, TV & Muziek, maar voordat je daar evt. een nieuwe poging waagt: lees je even in of zo. Wikipedia: André Hazes lijkt me een mooie start.

[ Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 02-05-2019 13:31 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.