Mijn vorige build is van 2014 dus sta ik het mezelf toe weer eens wat nieuws samen te stellen. Op zich gaat mijn systeem nog wel mee maar de laatste tijd lijkt mijn GPU er af en toe mee uit te scheiden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk om wat te gamen. Geen competitieve MP games, voor de rest alles wat op mijn pad komt (RPG, shooters, RTS etc). Verder doe ik aan wat fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik dacht zelf aan max €1000 euro. Ik zet het zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 2560x1080 monitoren, muis, keyboard etc. Ik twijfel of ik mijn huidige Crucial MX100 256GB (OS) en WD Blue 1TB (opslag) meeneem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw systeem, ex randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem dat wel even mee kan/toekomstbestendig is wel fijn natuurlijk. Daarnaast heb ik mijn systeem graag stil
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de BBG voor het basis systeem aangehouden maar zat zelf te denken aan een wat grotere ssd en een upgrade van de GPU naar een 2060. Het uiterlijk van de behuizing interesseert me vrij weinig dus ik hoef ook niet perse raampjes hoewel ik zie dat ik daar niet aan ontkom.
Alle feedback wordt zeer gewaardeerd!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn systeem voornamelijk om wat te gamen. Geen competitieve MP games, voor de rest alles wat op mijn pad komt (RPG, shooters, RTS etc). Verder doe ik aan wat fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik dacht zelf aan max €1000 euro. Ik zet het zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 2560x1080 monitoren, muis, keyboard etc. Ik twijfel of ik mijn huidige Crucial MX100 256GB (OS) en WD Blue 1TB (opslag) meeneem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuw systeem, ex randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem dat wel even mee kan/toekomstbestendig is wel fijn natuurlijk. Daarnaast heb ik mijn systeem graag stil
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de BBG voor het basis systeem aangehouden maar zat zelf te denken aan een wat grotere ssd en een upgrade van de GPU naar een 2060. Het uiterlijk van de behuizing interesseert me vrij weinig dus ik hoef ook niet perse raampjes hoewel ik zie dat ik daar niet aan ontkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 156,90 | € 156,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 366,- | € 366,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,16 | € 73,16 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,51 | € 109,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 871,42 | ||
Alle feedback wordt zeer gewaardeerd!