mijn modem wil geen sites meer laden (ook geen hotmail, msn of dergelijke pchatprogramma's) hij logt wel in, en je ziet de 2 linkende computertjes als icoontje rechtsonder bij de taakbalk staan,maar mijnmodem reageert gewoon niet meer. Ook als ik bij modems (instellingen, configuratiescherm) kijk en probeer meer informatie op te vragen, zegt ie dat ie geen verbinding meer kan maken met de modem, en dat waarschijnlijk de interruptverkeerd is of datde kabeler niet goed in zit, maar dat zit ie wel. En over die interrupt snapik niks, hij toont geen conlficten aan bij het systeembeheer, dus het zou goed moeten zijn. het is ook pas sinds 2 dagen zo. Gelukkig
hb ik nog een andere pc (doh...) waarop nternet wel gewoon werkt,dus vandaar deze topic, kan iemand me helpen ?????
modem resetten, en/of je compoorten verwijderen in je device manager, en vervolgens de pc rebooten.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
als je wel verbinding kan maken (2 monitortjes in de taakbalk), denk ik eerder aan virusscanner/firewall die dwarsligt of dat er iets in de netwerkonderdelen van Windows niet helemaal goed zit.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.