Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Ik zoek een?
een smartphone
Wat is je budget?
richtbedrag ongeveer 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat heb je zelf al gevonden?
de telefoon is voor mijn vrouw. Ze heeft nu 4 jaar naar tevredenheid een huawei P7 gebruikt. Deze is nu signalen aan het geven dat hij niet lang meer meegaat. De camera van de P7 zorgde ervoor dat er voor zover ik weet altijd wel mooie foto's gemaakt werden. Dat is nu ook een grote wens. Verder is ook de accuduur een grote wens (een goede/lange accuduur).
Ik heb zelf al de Xiaomi Mi A2 Lite gevonden, de Huawei P20 lite, eventueel de Huawei P Smart.
N.a.v. het topic van @wcduck, ook de Nokia 7.1, Xiaomi redmi note 7. eventueel de Pocophone F1
https://www.phonearena.co...0,10808,11015,11110,10854
Welke vragen heb je hier nog over?
op basis van bovenstaande zal de kwaliteit van de foto's wel het belangrijkste zijn. ik ga er vanuit dat iedere telefoon wel de pinterest app goed kan draaien bijv.
Ik zoek een?
een smartphone
Wat is je budget?
richtbedrag ongeveer 200,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- foto's maken van de kids (ook om in te plakken in hun fotoalbum), wat appen, browsen op internet, pinterest gebruik.
- langdurige software updates
Wat heb je zelf al gevonden?
de telefoon is voor mijn vrouw. Ze heeft nu 4 jaar naar tevredenheid een huawei P7 gebruikt. Deze is nu signalen aan het geven dat hij niet lang meer meegaat. De camera van de P7 zorgde ervoor dat er voor zover ik weet altijd wel mooie foto's gemaakt werden. Dat is nu ook een grote wens. Verder is ook de accuduur een grote wens (een goede/lange accuduur).
Ik heb zelf al de Xiaomi Mi A2 Lite gevonden, de Huawei P20 lite, eventueel de Huawei P Smart.
N.a.v. het topic van @wcduck, ook de Nokia 7.1, Xiaomi redmi note 7. eventueel de Pocophone F1
https://www.phonearena.co...0,10808,11015,11110,10854
Welke vragen heb je hier nog over?
op basis van bovenstaande zal de kwaliteit van de foto's wel het belangrijkste zijn. ik ga er vanuit dat iedere telefoon wel de pinterest app goed kan draaien bijv.
[ Voor 10% gewijzigd door DeRooney op 27-08-2019 21:34 ]