Vraag

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-11 21:54
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.

Ik zoek een?
een smartphone

Wat is je budget?
richtbedrag ongeveer 200,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
  • foto's maken van de kids (ook om in te plakken in hun fotoalbum), wat appen, browsen op internet, pinterest gebruik.
  • langdurige software updates

Wat heb je zelf al gevonden?
de telefoon is voor mijn vrouw. Ze heeft nu 4 jaar naar tevredenheid een huawei P7 gebruikt. Deze is nu signalen aan het geven dat hij niet lang meer meegaat. De camera van de P7 zorgde ervoor dat er voor zover ik weet altijd wel mooie foto's gemaakt werden. Dat is nu ook een grote wens. Verder is ook de accuduur een grote wens (een goede/lange accuduur).

Ik heb zelf al de Xiaomi Mi A2 Lite gevonden, de Huawei P20 lite, eventueel de Huawei P Smart.
N.a.v. het topic van @wcduck, ook de Nokia 7.1, Xiaomi redmi note 7. eventueel de Pocophone F1

https://www.phonearena.co...0,10808,11015,11110,10854

Welke vragen heb je hier nog over?
op basis van bovenstaande zal de kwaliteit van de foto's wel het belangrijkste zijn. ik ga er vanuit dat iedere telefoon wel de pinterest app goed kan draaien bijv.

[ Voor 10% gewijzigd door DeRooney op 27-08-2019 21:34 ]

Beste antwoord (via DeRooney op 05-09-2019 08:54)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik zou voor dat geld sowieso de Redmi Note 7 doen...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• ChinaGeek
Ik zou voor dat geld sowieso de Redmi Note 7 doen...

• DeRooney
dank, ik vind alleen de redmi note alleen wel direct een slag groter dan mijn a6 en zeker dan de p7 die mijn vrouw nu heeft. Weet niet of dat gewaardeerd wordt, dat ga ik even navragen.

• ChinaGeek
arjoderoon schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:36:
dank, ik vind alleen de redmi note alleen wel direct een slag groter dan mijn a6 en zeker dan de p7 die mijn vrouw nu heeft. Weet niet of dat gewaardeerd wordt, dat ga ik even navragen.
Kwestie van wennen, zo enorm is hij nou ook weer niet...

• DeRooney
heb de vraag de afgelopen tijd geparkeerd maar is nu toch weer actueel geworden.
Ik zag toevallig een android one in de folder bij de Aldi en zocht even op dat android one. Daar las ik dit:
"Ze zijn supersnel, hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding én ze krijgen gegarandeerd twee jaar lang software-updates. "
2 jaar lang software updates klinkt mij niet als heel erg lang in de oren, maar verder klinkt het android one gebeuren interessant.

De camera is nog steeds een belangrijk element. Voor instagram maakt ze regelmatig foto's van de resultaten van haar hobby. langdurige updates is een pre om niet weer na 2 jaar gedwongen te worden een andere telefoon te kopen als deze het nog doet.

is de redmi note inmiddels nog steeds de beste optie?

of zijn er met langdurig updatebeleid andere/betere opties?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Android One updates hebben een minimale eis vanuit Google, maar een fabrikant kan altijd meer doen, dus check hun website, Nokia zit standaard op 3 jaar volgens mij bijvoorbeeld.

Hetzelfde geld voor toestellen in het Enterprise programma van Google die gegarandeerd 3 jaar updates krijgen.

Xiaomi doet op MIUI volgens mij 4 of 5 jaar updates, op hun Android One toestellen 3 jaar.

Alle update periodes zijn vanaf toestel lancering.

[ Voor 6% gewijzigd door swhnld op 27-08-2019 22:11 ]

• DeRooney
de kogel is door de kerk. het is de redmi note 7 geworden.
Pagina: 1