Toon posts:

vraagjuh ivm case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb gistere men spullen gaan ophalen in de pc winkel en toen ik thuis pas merkte ik toen ik men case'doos uitlaade dat er een case instak van maar 42cm hoog (een midi case veronderstel ik) terwijl ik een maxi atx case had besteld. Hoe groot is een Maxi atx case doorgaans? Want ik heb dit besteld zonder dat er info naast het item stond, |:(

ik dacht dat zo'n case meestal zo'n 55 cm is... en ik wil men pc'tje lekker koel houden ;)
Anyhoo, help me out :9 want ik wil dit kunne rechtzetten

alvast bedankt!

Verwijderd

Kan best kloppen dat een maxi ATX zo groot is. Had je een big-tower moeten bestellen!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Kan kloppen dat ze het een maxi noemen ja.
Bestel voortaan dus nix als er geen informatie over de afmetingen of een typenummer naast staat zodat je het uit kan zoeken (duh!).
Succes met je maxi tower >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, k had het dus toch juist he. Ben teruggereden en ze gaven me gelijk. Lekker mijn 62cm hoge "maxi" case meegekregen. *D
Bedankt voor de replies (ook al zaten jullie verkeerd ;))

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Om het Topic nog nuttiger te maken als iemand dit topic terugvind na een search, wil ik graag nog eventjes die URL zien verschijnen van die Site waar alle maten (lees: standaarden) van AT, ATX, micro-ATX te vinden zijn, zelf weet ik hem niet meer, tips?

20*350ZO45°