Ik zoek een?
Een reciever en een subwoofer
Wat is je budget?
Ong. €500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke
apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil me ps4 me ziggo box en eventueel een laptop of pc kunnen aansluiten
Ik heb nog 4 zuilen en een center speaker over van een pioneer bcs 414
Specifieke eisen heb ik niet echt aangezien ik van een redelijk simpel setje kom
Wat heb je zelf al gevonden?
Onkyo TX-NR676
Denon AVR-X2400H
Denon AVR-X2500H
Jamo SUB 210
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Als ik de reviews zo beetje lees zie ik dat de Onkyo iets beter is dus ja gaat daar wel me voor keur naar uit
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zijn de boxen die ik over heb van een defecte pioneer bcs 414 (4 zuilen plus center speaker ) goed genoeg om op de versterker aan te sluiten.
En hoe zit het met de subwoofer aansluiting , zag namelijk op de Jamo sub 210 een tulp aansluiting zitten maar op de Onkyo en de Denon zie ik maar een enkele aansluiten .
En ik heb nog een subwoofer over van me huidige set maar die is passief is er een goedkope manier te fixen dat ik die kan aantesluiten en daar door geld over hou om eventueel een wat betere receiver te kopen ,
of ken ik beter voor behoud van kwaliteit de actieve subwoofer halen .
Ben een totale leek op het gebied van audio heb wat onderzoek gedaan en wat proberen te zoeken en mij een wegwijs te maken in de wereld van receivers maar ken door bomen niet helemaal het bos zien van daar ik hier een kleine topic heb geopend .
Alvast bedankt voor de hulp en moeite
Een reciever en een subwoofer
Wat is je budget?
Ong. €500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke
apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik wil me ps4 me ziggo box en eventueel een laptop of pc kunnen aansluiten
Ik heb nog 4 zuilen en een center speaker over van een pioneer bcs 414
Specifieke eisen heb ik niet echt aangezien ik van een redelijk simpel setje kom
Wat heb je zelf al gevonden?
Onkyo TX-NR676
Denon AVR-X2400H
Denon AVR-X2500H
Jamo SUB 210
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Als ik de reviews zo beetje lees zie ik dat de Onkyo iets beter is dus ja gaat daar wel me voor keur naar uit
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Zijn de boxen die ik over heb van een defecte pioneer bcs 414 (4 zuilen plus center speaker ) goed genoeg om op de versterker aan te sluiten.
En hoe zit het met de subwoofer aansluiting , zag namelijk op de Jamo sub 210 een tulp aansluiting zitten maar op de Onkyo en de Denon zie ik maar een enkele aansluiten .
En ik heb nog een subwoofer over van me huidige set maar die is passief is er een goedkope manier te fixen dat ik die kan aantesluiten en daar door geld over hou om eventueel een wat betere receiver te kopen ,
of ken ik beter voor behoud van kwaliteit de actieve subwoofer halen .
Ben een totale leek op het gebied van audio heb wat onderzoek gedaan en wat proberen te zoeken en mij een wegwijs te maken in de wereld van receivers maar ken door bomen niet helemaal het bos zien van daar ik hier een kleine topic heb geopend .
Alvast bedankt voor de hulp en moeite
[ Voor 10% gewijzigd door SpaceJimbo op 03-05-2019 12:02 ]