ik wil mijn huidige systeem upgraden om weer games als planet coaster en de toekomste planet zoo op ultra te kunnen draaien zonder te veel hitte in mijn kast , heb destijd de fout gemaakt om de standaard koelers te laten zitten in plaats van alternatieve koelers maar heb me er nooit echt aan gestoord , maar nu ik toch iets meer wil gamen op de pc en ook de strategische games waaronder tropico 6 en anno 1800 wil kunnen draaien .
ik wil de videokaart eigenlijk wel veranderen naar een kaart van nvidia (dit omdat nvidia me toch wat vertrouwelijker is dan de xfx kaart van amd wat er nu in zit .
daarnaast twijfel ik over mijn processor of die het allemaal wel aan kan .
moederbord is ook een ding of dit nog mee kan met een nieuwe nvidia kaart .
uiteraard moeten de koelers dit keer echt vervangen worden voor een geluid stille koeler die ook echt goed de boel kan koel houden en stil is ..
dit zelfde geld eigenlijk ook voor de videokaart , geluidstil zal wel fijn zijn maar ook de prestaties kunnen leveren in ultra op 1920p
kwa prijs zit ik zelf te denken tussen de 700-900 euro maximaal . hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat er allemaal vervangen moet worden wat aan mijn eisen voldoen
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het juiste advies , als er nog meer vragen zijn dan hoor ik dit graag .
ik wil de videokaart eigenlijk wel veranderen naar een kaart van nvidia (dit omdat nvidia me toch wat vertrouwelijker is dan de xfx kaart van amd wat er nu in zit .
daarnaast twijfel ik over mijn processor of die het allemaal wel aan kan .
moederbord is ook een ding of dit nog mee kan met een nieuwe nvidia kaart .
uiteraard moeten de koelers dit keer echt vervangen worden voor een geluid stille koeler die ook echt goed de boel kan koel houden en stil is ..
dit zelfde geld eigenlijk ook voor de videokaart , geluidstil zal wel fijn zijn maar ook de prestaties kunnen leveren in ultra op 1920p
kwa prijs zit ik zelf te denken tussen de 700-900 euro maximaal . hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat er allemaal vervangen moet worden wat aan mijn eisen voldoen
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het juiste advies , als er nog meer vragen zijn dan hoor ik dit graag .
[ Voor 13% gewijzigd door taker1987 op 28-05-2019 12:28 ]
psn: taker-mart