Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Feedback over gekozen componenten nieuwe SFFPC!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gibba
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-11 01:02
Zoals de titel suggereert, gaat het om een SFFPC. Ik heb momenteel gekozen voor de Kolink Rocket door de prijs en zijn beschikbaarheid. Oorspronkelijk had ik graag een Louqe Ghost S1 gekocht, maar deze is momenteel niet verkrijgbaar. De Dancase was ook een optie, maar deze wordt dan pas eind mei verzonden
en ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten qua importtarieven en douanekosten. Vandaar de keuze voor de Kolink Rocket.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p@144hz, verder surfen, series, films etc.

Ik vind hoge frames belangrijk in FPS games en zou hiervoor settings opofferen, denk aan competitive games zoals Apex Legends. Maar als ik bijvoorbeeld Assassin's Creed speel, maakt het mij niet uit om met lagere frames te spelen aangezien dat toch vaak 3rd person is of met een controller gespeeld wordt en hier toch de waarde van 144hz niet direct merk. Ik hoop dat ik logisch klink.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Belangrijkste voor mij is de waarde binnen het halen van 1080p@144hz, ik heb niet persee een concreet plafond maar ik zit momenteel rond de 1630 euro en zou het daar graag willen laten.

Ga je overklokken?
Ik ben van plan om de 9700k te overclocken en heb hiervoor ook de Black Ridge gekozen, wat mij voldoende lijkt. (Ik wil graag CPU bottlenecks zo lang mogelijk voorkomen, ik hoef niks te renderen of computen o.i.d.)

Wat verwacht je van ons?
Mocht je iets zien in mijn selectie, of heb je verder advies op het gebied van nieuwe hardware dat binnenkort uitkomt of kan ik toch beter iets anders kiezen? Laat het horen, ik ben benieuwd!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-9700K Boxed€ 437,63€ 437,63
1MoederbordenASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC€ 190,-€ 190,-
1VideokaartenAsus ROG Strix RX VEGA64 OC edition 8GB€ 382,90€ 382,90
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda Compute 2,5", 2TB€ 74,05€ 74,05
1BehuizingenKolink Rocket€ 138,50€ 138,50
1ProcessorkoelingAlpenföhn Black Ridge€ 40,-€ 40,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 96,95€ 96,95
1VoedingenCorsair SF750 (2018)€ 138,05€ 138,05
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 118,-€ 118,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.616,08

Alvast bedankt voor je tijd!

Alle reacties

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik heb geen ervaring met de Black Ridge, maar wat ik zo lees wordt een stock 9700K 75 graden met die koeler (under load) .... dit zal niet beter worden als de CPU gaat overklocken.

Verder lijkt het mij een prima build.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik ben bang dat die max 400W aan hitte van de CPU en videokaart zonder overklok al een beetje veel zijn voor deze behuizing.

[ Voor 8% gewijzigd door -The_Mask- op 02-05-2019 00:47 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• gibba
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-11 01:02
Bedankt voor jullie feedback, het is inderdaad een beetje een grijs gebied of het inderdaad niet te veel wordt met alleen de Black Ridge. Ik heb net vernomen dat Overclockers.uk de Dancase erop heeft gezet voor pre-order met levering mid/end mei. Ook biedt Overclockers.uk de met Dancase gedesignde 92mm AIO speciaal voor deze case. Dit ziet er dan toch weer uit als een betere investering wat dan zo'n 150 euro duurder uit komt. Toch een beter idee? Bedankt voor jullie reacties!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik zou een GPU nemen met betere performance/watt en overclocken vergeten met de koelers die in een Dan Case of Kolink Rocket passen.

Je kunt ook een andere SFF case kiezen waar betere koeling in past, zelf vind ik de SG13 van Silverstone handig waar bijv een Corsair H80i in kan. Moet je wel een GPU kiezen van <277mm.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

gibba schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 15:19:
Bedankt voor jullie feedback, het is inderdaad een beetje een grijs gebied of het inderdaad niet te veel wordt met alleen de Black Ridge. Ik heb net vernomen dat Overclockers.uk de Dancase erop heeft gezet voor pre-order met levering mid/end mei. Ook biedt Overclockers.uk de met Dancase gedesignde 92mm AIO speciaal voor deze case. Dit ziet er dan toch weer uit als een betere investering wat dan zo'n 150 euro duurder uit komt. Toch een beter idee? Bedankt voor jullie reacties!
Dat lijkt mij een prima idee voor de koeling van je 9700K. Helaas is de AIO exclusief voor Overclockers.co.uk dus wordt daar bestellen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Pagina: 1