Zoals de titel suggereert, gaat het om een SFFPC. Ik heb momenteel gekozen voor de Kolink Rocket door de prijs en zijn beschikbaarheid. Oorspronkelijk had ik graag een Louqe Ghost S1 gekocht, maar deze is momenteel niet verkrijgbaar. De Dancase was ook een optie, maar deze wordt dan pas eind mei verzonden
en ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten qua importtarieven en douanekosten. Vandaar de keuze voor de Kolink Rocket.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p@144hz, verder surfen, series, films etc.
Ik vind hoge frames belangrijk in FPS games en zou hiervoor settings opofferen, denk aan competitive games zoals Apex Legends. Maar als ik bijvoorbeeld Assassin's Creed speel, maakt het mij niet uit om met lagere frames te spelen aangezien dat toch vaak 3rd person is of met een controller gespeeld wordt en hier toch de waarde van 144hz niet direct merk. Ik hoop dat ik logisch klink.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Belangrijkste voor mij is de waarde binnen het halen van 1080p@144hz, ik heb niet persee een concreet plafond maar ik zit momenteel rond de 1630 euro en zou het daar graag willen laten.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om de 9700k te overclocken en heb hiervoor ook de Black Ridge gekozen, wat mij voldoende lijkt. (Ik wil graag CPU bottlenecks zo lang mogelijk voorkomen, ik hoef niks te renderen of computen o.i.d.)
Wat verwacht je van ons?
Mocht je iets zien in mijn selectie, of heb je verder advies op het gebied van nieuwe hardware dat binnenkort uitkomt of kan ik toch beter iets anders kiezen? Laat het horen, ik ben benieuwd!
Alvast bedankt voor je tijd!
en ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten qua importtarieven en douanekosten. Vandaar de keuze voor de Kolink Rocket.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p@144hz, verder surfen, series, films etc.
Ik vind hoge frames belangrijk in FPS games en zou hiervoor settings opofferen, denk aan competitive games zoals Apex Legends. Maar als ik bijvoorbeeld Assassin's Creed speel, maakt het mij niet uit om met lagere frames te spelen aangezien dat toch vaak 3rd person is of met een controller gespeeld wordt en hier toch de waarde van 144hz niet direct merk. Ik hoop dat ik logisch klink.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Belangrijkste voor mij is de waarde binnen het halen van 1080p@144hz, ik heb niet persee een concreet plafond maar ik zit momenteel rond de 1630 euro en zou het daar graag willen laten.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om de 9700k te overclocken en heb hiervoor ook de Black Ridge gekozen, wat mij voldoende lijkt. (Ik wil graag CPU bottlenecks zo lang mogelijk voorkomen, ik hoef niks te renderen of computen o.i.d.)
Wat verwacht je van ons?
Mocht je iets zien in mijn selectie, of heb je verder advies op het gebied van nieuwe hardware dat binnenkort uitkomt of kan ik toch beter iets anders kiezen? Laat het horen, ik ben benieuwd!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 437,63 | € 437,63 |
| 1 | Moederborden | ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC | € 190,- | € 190,- |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix RX VEGA64 OC edition 8GB | € 382,90 | € 382,90 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 2,5", 2TB | € 74,05 | € 74,05 |
| 1 | Behuizingen | Kolink Rocket | € 138,50 | € 138,50 |
| 1 | Processorkoeling | Alpenföhn Black Ridge | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 138,05 | € 138,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.616,08 | ||
Alvast bedankt voor je tijd!