Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:48
Sinds een paar dagen heb ik een raar probleem met Netflix.

Ik heb een Samsung TV uit 2014 met daarop de Samsung app welke al jaren goed werkt. Sinds een paar dagen moet ik echter IEDERE keer als ik de app op start opnieuw inloggen.

Andere apparaten en TV's werken probleemloos, geen nieuwe inlog vereist.

Erg vervelend omdat ik een wachtwoord heb van 20 tekens en dit een gepriegel is met de afstandbediening.

Kent iemand dit probleem en beter nog, is er een oplossing voor ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb ik ook lange tijd gehad op mn LG. Na contact met Netflix bleek -als de helpdesk gelijk had- dat de login gebaseerd is op een hardwareID (welke kan ik niet herinneren) die niet wereldwijd uniek is.. Als een ander device met zelfde ID inlogt ben je uitgelogd. Advies van de NF support was... nieuwe TV kopen |:( Het was bij mij na een aantal maanden vanzelf opgelost, de ander had het schijnbaar opgegeven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Zeer toevallig kom ik dit topic tegen, maar hier heb ik ook last van sinds een paar dagen. Verder nog geen actie ondernomen aangezien ik ook niet zoveel Netflix kijk. En ik de account van mijn vriendin gebruik. Voor dit topic dacht ik dat het daardoor kwam.

Mijn Samsung TV heb ik in 2015 gekocht, maar zal waarschijnlijk al een 2014 model zijn geweest.
Ik lees graag mee voor een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Welkom in de wereld van MAC adressen én login's welke daar aan verbonden worden door "diensten". Gaat vaak goed echter als er spullen "refurbished" worden (moederborden met onboard NIC) dan krijg je wel eens dubbele MAC adressen doordat die dingen vanwege "het gemak voor de eindgebruiker" gekloond worden bij het overzetten van data.

Heb je zo'n "tweedehands" moederbord in je nieuwe TV dan heb je sámen met de bezitter van het origineel een probleem :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 20:11
Ik lees mee.
Toevallig van de week ook 2 keer last van gehad binnen 24 uur. Ook Samsung TV uit 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

wimmel_1 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:41:
Welkom in de wereld van MAC adressen én login's welke daar aan verbonden worden door "diensten". Gaat vaak goed echter als er spullen "refurbished" worden (moederborden met onboard NIC) dan krijg je wel eens dubbele MAC adressen doordat die dingen vanwege "het gemak voor de eindgebruiker" gekloond worden bij het overzetten van data.

Heb je zo'n "tweedehands" moederbord in je nieuwe TV dan heb je sámen met de bezitter van het origineel een probleem :+
offtopic:
Aaargh dat is het. Dan heeft Coolblue me toentertijd een refurbished toestel verkocht als nieuw? Ah well, dat is de consequentie van bedenkrecht. Ding is verder helemaal prima.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik lees mee, mijn vader heeft dit probleem ook met netflix

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Heb Chat contact gehad met Netflix, maar die snapten het niet helemaal leek me zo.

Kreeg het advies om de App te verwijderen opnieuw te installeren of een update voor mijn tv te downloaden.

Heb het er maar even bij gelaten omdat ik op het werk zat en toch niets kon doen op dat moment.

Ik hou me aanbevolen voor een oplossing en als ik hem zelf vind zal ik uiteraard delen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Noppesnada schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:10:
Heb Chat contact gehad met Netflix, maar die snapten het niet helemaal leek me zo.

Kreeg het advies om de App te verwijderen opnieuw te installeren of een update voor mijn tv te downloaden.

Heb het er maar even bij gelaten omdat ik op het werk zat en toch niets kon doen op dat moment.

Ik hou me aanbevolen voor een oplossing en als ik hem zelf vind zal ik uiteraard delen !
Kijk voor de grap maar eens of 't via de WLAN adapter welke óók in je TV zit wél werkt (óf via de NIC als je nú de WLAN adapter gebruikt). Kans is klein dat beide apparaten dezelfde Netwerk adapter gelijktijdig gebruiken.

Je krijgt, als je dat instelt, niet voor niets een mailtje van Netfilx als er een nieuw device op jouw account inlogt mét daarbij de leverancier van 't merk toestel van waarop dat gebeurd. Dat "merk" wordt herleid vanuit de eerste 6 karakters uit 't MAC adres (L2 netwerk, nog voordat er IP (L3) aanwezig is. Dat L2 adres zit wél in ieder IP pakketje omdat routers en switches moeten weten naar wélk apparaat 't pakketje (terug) gestuurd moet worden).

P.S. Lang leve het OSI model :9

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 03-05-2019 16:21 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Probleem is niet dat ik niet kan inloggen.

Als ik mijn wachtwoord in voer werkt het gewoon. Tot ik af sluit en weer op start.

Dan moet ik weer mijn wachtwoord ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hier ook regelmatig bij de LG televisie op de slaapkamer. Met de LG televisie in de woonkamer gebeurt het dan nooit (klopt af).

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Pagina: 1