displayport adapter naar hdmi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• levram
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 31-05-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Ik ben een monitor op het oog die helaas maar 1 displayport heeft. De monitor wil ik gebruiken als 2de scherm voor mijn pc en als hoofdscherm voor mijn ps4. Als ik dan bijvoorbeeld mijn ps4 niet gebruik kan ik mijn pc gebruiken om er een 4k filmpje op te bekijken.

Nu dacht ik aan een switch die of 2x hdmi naar dp kan of 1x hdmi 1x dp naar dp. Belangrijkste is verder dat de switch 4k en 60hz ondersteunt.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken en het lukt mij niet om de juiste te vinden.
Een simpel voorbeeldje van wat ik bedoel :
https://nl.aliexpress.com...ith-Remote-Controller-for

Wat is je budget?
ongeveer 50 euro

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Welke monitor?

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zou in dat geval lekker even verder kijken naar een monitor met zowel HDMI als Displayport. HDMI naar Displayport verloopjes die deze resolutie en refresh rate ondersteunen zijn niet makkelijk te vinden en ook niet goedkoop.

• levram
Ja dat denk ik ook, bedankt voor de hulp

• Uszka
  • Nu online
2e handsje? En wat is de prijs?

Wat is je andere monitor?

• levram
Ik zag er 1tje op marktplaats staan nu.
zelf heb ik nu een syncmaster 2494hs

• Uszka
  • Nu online
levram schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:13:
Ik zag er 1tje op marktplaats staan nu.
Ligt eraan wat de prijs is. Je koop voor €300 - €400 een prima nieuwe 4K monitor.

• levram
275 euro was die, maar het aansluiting van meerdere devices ging een probleem worden.
Ik heb nu deze op het oog
https://www.dgmoutlet.nl/...aign=Computer%2FMonitoren

Wil hiermee gamen op de ps4 en via de pc video streaming diensten bekijken. Ik denk dat dit wel goed genoeg is voor mij.
Pagina: 1