Kleine upgrade autospeakers.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper Los
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2023
Goedemiddag,

Ik zoek voor mijn opgevoerde Canta (Toyota Aygo 😉, bj 2013) een kleine audio upgrade.
Zelf zat ik te denken om de twee dashboard speakers te vervangen en eventueel een subje onder de bijrijderstoel te plaatsen. Ik zoek vooral een voller en helderder geluid. Daarom zat ik te denken om te beginnen met de dashboard speakers en later het subje eventueel eraan toe te voegen.

Ik zoek

2 dashboard speakers (10cm) en een subje voor onder de stoel.

Wat is je budget?

Tja, niet al te veel... Ik denk rond de 200-250 inclusief Sub. Zonder sub rond de 50-75.

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik zat zelf te kijken naar de Hertz DCX1000.3 2 weg of de Pioneer TS G1030F 3 weg speakers.
En de Pioneer TS WX130DA, de Kenwood KSC SW11 of de Inphase USW10 als sub onder de bijrijdersstoel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Tja, wat raden jullie mij aan? Zit ik met dit op de goede weg af raden jullie iets anders aan?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin eens met reviews lezen zou ik zeggen.
En verder denk ik dat er ook veel te halen valt door demping / isolatie van bijvoorbeeld de deuren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:31
Er zijn al meerdere topics op het Tweakers forum aangemaakt met hetzelfde onderwerp, daar al gekeken?

https://www.google.com/se...egQIBBAM&biw=1440&bih=760