Toon posts:

Waarschuwing.Bedrieger!

Pagina: 1
Acties:
  • 693 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers.

dit is een waarschuwing voor alle eerlijke mede-tweakers hier op het internet.

ik heb aan ene mike bennink een splinternieuwe asus a7v133 raid gestuurd onder rembours. hij gaf aan deze wel te willen hebben voor de overeengekomen prijs en verzendkosten. ik heb vandaag een bericht gekregen dat het pakket retour is gestuurd!
dit betekend dat het pakket zonder reden of wat dan ook is geweigerd! ook reageert hij niet op mails van mij die ik voor die tijd al; heb gestuurd omtrent het versturen van het pakket.

uitkijken dus dames en heren voordat jullie iets verkopen of sturen naar:

Mike Bennink

met vriendelijke groet aan de eerlijke mede-tweaker!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:28
die ken ik wel, heb naar tevredenheid met hem gehandeld..
(hoewel ie niet snel is met antwoorden nee)

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 22:13

Kolky

subtitle not available

Het verbaast me altijd weer dat je niemand bij voorbaat kunt vertrouwen. Dat vind ik heel jammer.

Maar I guess dat het niet anders is...

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
ok

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Hoeveel kost dat mobo ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op donderdag 26 juli 2001 13:13 schreef toermalijn het volgende:

Mike Bennink
XXXXXXXXXXXXXXXXX XX
XXXX XX XXXXXXXXXXXXX
Heel lullig voor je, maar er kan ook iets anders aan de hand zijn. IMO is het niet netjes om zijn adres op GoT te posten!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

Vakantie ? (toch niet raar in deze tijd van het jaar)

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Verwijderd

Topicstarter
Heb na het laatste contact niets meer van hem vernomen. vond het al vreemd dat hij niet reageerde om mijn mail dat het pakket verzonden was en dat ik graag zou willen weten of alles goed overgekomen zou zijn.
heb hem later nog een mail gestuurd en reageerd dus niet op mijn mails.

daarom ga ik er vanuit dat hij de zaak belazerd! anders had hij toch wel even kunnen reageren?!

Kost mij dus wel geld voor niets!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dat adres zet ik erbij omdat ik dus niet een andere mike bennink wil duperen. er zijn namelijk meer hondjes die fikkie heten. kan zijn dat er meer mensen zijn met deze naam en dat wordt dan uitgesloten als je dus precies weet om wie het gaat.

en een mede-tweaker belazeren is al helemaal niet netjes!

bij the way, als je op vakantie gaat kun je dat via mail toch gewoon even melden?
heb absoluut niets meer van dat persoon vernomen.

Verwijderd

Ja het lijkt me toch als je ingestemd hebt met de prijs en je wilt het ,mobo hebben dat je het dan aanneemt. Ik zie geen reden waar diegene het niet zou nemen. Misschien had die al een ander moederbord :? Maar had altijd jou even kunnen informeren hier over en ook als hij op vakantie zou zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 13:16 schreef ImaStar het volgende:
Hoeveel kost dat mobo ?
Het mobo kost F 325,- excl. verzendkosten.is goedkoop!ze staan nu nog steeds tussen de 420 en 450 op het internet!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 26 juli 2001 13:24 schreef toermalijn het volgende:
en een mede-tweaker belazeren is al helemaal niet netjes!

bij the way, als je op vakantie gaat kun je dat via mail toch gewoon even melden?
heb absoluut niets meer van dat persoon vernomen.
Volledig mee eens dat deze Mike op z'n minst slordig is geweest, maar om van belazerij te gaan betichten :?

Ik dacht dat je pas van belazerij mag spreken als hij probeert jouw spullen te houden zonder te betalen oid. Dat is hier niet het geval. Het ergste is idd ernstige hufterij als hij de mobo niet meer wilt en geen mailtje om af te zeggen gestuurd heeft.

Waarschijnlijker acht ik dat die sukkel op vakantie gegaan is, moederlief de postbode aan de deur kreeg, die opeens 325,- ofzo vroeg. Moeder wist er niets van en zei dat postbode kon ophoepelen.

Domdomdom, maar geen oplichterij |:( |:( |:(

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
heeft waarschijnlijk niets met vakantie te maken. had het mobo voor de vakanties al opgestuurd!het pakket blijft een aantal weken liggen op het postkantoor totdat iemand het ophaalt en betaald. als het niet gebeurd wordt het pakket weer naar de afzender verstuurd. hiervan heb ik vandaag dus bericht gehad dat het pakket dus weer retour verzonden is.

als hij het pakket/mobo niet meer wilde hebben had hij toch gewoon via telefoon of mail kunnen reageren?!

hij reageert absoluut niet meer op mails nadat ik hem een mail gestuurd heb dat het pakket is verzonden. hij wist dus zeker dat het kwam en ook wanneer. het duurt maar een of 2 dagen voordat het aangeboden wordt!

Dus, ik sluit dus alle logische redenaties uit! blijft er voor mij maar eentje over!
mogen jullie dus zelf invullen!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 13:42 schreef dion_b het volgende:

[..]

Volledig mee eens dat deze Mike op z'n minst slordig is geweest, maar om van belazerij te gaan betichten :?

Ik dacht dat je pas van belazerij mag spreken als hij probeert jouw spullen te houden zonder te betalen oid. Dat is hier niet het geval. Het ergste is idd ernstige hufterij als hij de mobo niet meer wilt en geen mailtje om af te zeggen gestuurd heeft.

Waarschijnlijker acht ik dat die sukkel op vakantie gegaan is, moederlief de postbode aan de deur kreeg, die opeens 325,- ofzo vroeg. Moeder wist er niets van en zei dat postbode kon ophoepelen.

Domdomdom, maar geen oplichterij |:( |:( |:(
ik heb in het telefoonboek gekeken of die mike bennink wel bestaat en staat met volledig naam in het telefoonboek. hierdoor ga ik er vanuit dat het een volwassen persoon is!

heeft dus niets met jouw argumentatie te maken!

ik blijf helaas bij mijn conclusie.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 19:56

Simkin

Bzzzzz

Heel lullig voor je, maar er kan ook iets anders aan de hand zijn...
helemaal mee eens
geen leuke gedachte dat jij dus de persoonsgegevens van jouw klanten online gooit als ze zich bedenken of wat voor reden dan ook.

Verwijderd

Topicstarter
Als je iets laat opsturen wat geld kost, kapot kan gaan en zonder reden of wat ook geweigerd wordt of op niet op mails wordt geantwoord voordat het pakket zou moeten aankomen lijkt het mij toch dat hij wist waar hij mee bezig was!

gewoon iemand belazeren! als je te goeder trouw bent kun je toch gewoon op mails reageren? heeft inmiddels meer dan tijd genoeg gehad om fatsoenlijk te reageren!

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid: ik had twee identieke moederborden opgestuurd naar dus twee verschillende personen. de een reageert netjes op mijn mails en laat ook netjes weten dat alles goed is aangekomen en de ander laat helemaal niets van zich horen!

wat voor indruk krijg je dan van dat ander persoon als je het pakket weer teruggestuurd krijgt?

en nee, eerlijke personen hoeven bij mij natuurlijk nergens bang voor te zijn. ik vind gewoon dat het mijn taak is om andere mensen te waarschuwen hiervoor.
mischien krijg ik het mobo wel instukjes terug! en dan ben ik welzeker gedupeerd!

ik kan wel een andere naam in het bericht zetten maar daar heb je dus niets aan. het enige duidelijke is om zijn naam in het bericht te zetten zodat iedereen weet wie het is. lees mijn andere bericht hierover. ik wil dus niet mensen met een eventuele identieke naam duperen!

• pdxnet96
  • Laatst online: 31-05 12:54
Misschien overleden of een sterfgeval in de familie, dan mag je wat mij betreft dat bord ook stikken where the sun donŽt shine !!

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Wees blij dat je het moederbord weer terug hebt gekregen. Oplichterij is toch wat anders IMHO. Er kan inderdaad wat anders aan de hand zijn. Overmacht ofzo? Misschien ligt ie wel in een ziekenhuis?
Nee, ik denk dat het niet juist is om naam en adres bekend te maken en iemand zo snel van oplichterij te betichten. Dit soort dingen kunnen gebeuren en dat risico is geheel voor jezelf. Tis denk ik niet anders...

Verwijderd

trouwens: een oplichter die zijn ware naam gebruikt? :?

Verwijderd

Topicstarter
het is inmiddels dusdanig lang geleden dat ik dat allemaal uitsluit. leuk en aardig al die suggesties enzo. het is een waarschuwing voor jullie.doe ermee wat je wilt en denk ervan wat je wilt. ik heb hier zo mijn eigen gedachte over.

ik heb het pakket dus nog niet terug! moet het morgen nog ophalen. het bord kan dus wel in duizend stukjes liggen! ik ben zowie gedupeerd door behoorlijk wat verzend-en verpakkingskosten!

Verwijderd

Topicstarter
Kan dus best zijn dat iemand anders een bestaand adres heeft gebruikt hiervoor!mischien wil iemand hem wel een oor aannaaien. weet ik veel, ik weet alleen de feiten.

Ik weet wel dat er al eerder van dit soort dingen op het GOT ter sprake zijn gekomen. dan helpt wel iedereen mee om een adres te achterhalen en wordt dan ook hier gepost! wat is het verschil hiermee?!

leg mij dat maar eens even uit.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 14:03 schreef edwinx het volgende:Nee, ik denk dat het niet juist is om naam en adres bekend te maken en iemand zo snel van oplichterij te betichten. Dit soort dingen kunnen gebeuren en dat risico is geheel voor jezelf. Tis denk ik niet anders...
Helemaal mee eens! Dit is gewoon het risico dat je neemt als je op deze manier mobo's gaat verkopen. Dat weet je van tevoren, dus kom dan ajb niet hier jammeren als het een keertje misgaat.

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

ik heb het pakket dus nog niet terug! moet het morgen nog ophalen. het bord kan dus wel in duizend stukjes liggen! ik ben zowie gedupeerd door behoorlijk wat verzend-en verpakkingskosten!
je gaat nu al van het ergste uit.
Wacht nu gewoon eens af en misschien valt het allemaal wel mee.
En wat al genoemd is hierboven, welke bedrieger laat iets onder rembours naar hem/haarzelf opsturen?

Was het pakket wel op tijd geleverd, niet een dag te laat...ik noem maar wat
en als niemand het pakketje aanneemt dan blijft zo`n pakketje toch nog een geruime tijd op het postkantoor liggen?

en rotte appels zullen er altijd tussen zitten, maar ik denk dat je beter van het beste uit kan gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Niet mee eens. door het gebruik van geregistreerde gebruikers zou het aanbieden en verkopen juist veiliger moeten zijn!

ik zou de mensen die het maar onzin vinden wel eens willen horen als ze zelf iets gebeurd!

iemand willens en wetens dure spullen op laten sturen en zonder contact/reden of wat dan ook terug laten sturen is op zich al niet zo fris! op zijn zachtst uitgedrukt!

je kunt op zijn minst laten weten waarom niet of wat dan ook. dan heb ik er natuurlijk vrede mee!
hij weigert pertinent enig contact! dat is toch erg duister!!!??? of zien jullie dat ook al niet in?!

• Dreamstar
  • Laatst online: 25-11 12:14
Ik heb het zelf ook een keertje meegemaakt.
Ik kreeg van mijn oom het adres van een vent die mijn ouwe vgakaart,mobo,cpu en fan wou kopen. Die vga kaart heb ik een week later (volgens afspraak) gesturd en een paar dagen later komtie weer terug. Ik heb verder niet eens de moiete genomen om die dude nog te bellen omdat ie over het mobo ook al moeilijk deed.

Het is idd best kut want je bent FL 24,55 kwijt aan rembourskosten.

• Karimben
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 10:59
ja et is k*t maar (sorry dat ik het zeg) ZEUR NIET ZO!!!
wees blij dat je het terug krijgt man!!
ik ken mensen die niks terug kregen en die zeurden niet eens zo..
dit is niet om jou zwart te maken ofzo, kvin het wel relaxt dat je ons waarschuwt maar trek niet al te gauw je conclusies
(en nee, ik ben Mike Bennick niet :) )
/edit
hoort dit niet in Lieve Adjes ofzo? :?

Verwijderd

Je kan ook doooooooorzeuren :r , het is gebeurd, jammer, nooit meer iets aan verkopen. :)

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

hij weigert pertinent enig contact! dat is toch erg duister!!!??? of zien jullie dat ook al niet in?!
Is alles volgens afspraak gegaan?
Kan het niet zijn dat volgens hem jij ergens de fout in bent gegaan en jou daarom negeerd?
ik ken alleen jouw zijde van het verhaal.

En bedenkingen horen er nou eenmaal bij. Misschien kon hij het spul goedkoper ergens anders halen en was hij boos dat jij meer vroeg? je weet het niet.

Maar ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent, nooit leuk om geld weg te gooien.

• Karimben
  • Laatst online: 14-11 10:59
Op donderdag 26 juli 2001 14:27 schreef Simkin het volgende:
Maar ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent, nooit leuk om geld weg te gooien.
ja maar hij kijkt alleen negatief, wat heb je liever?
25 piek kwijt of 25 piek + mobo?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 14:19 schreef Simkin het volgende:

[..]

je gaat nu al van het ergste uit.
Wacht nu gewoon eens af en misschien valt het allemaal wel mee.
En wat al genoemd is hierboven, welke bedrieger laat iets onder rembours naar hem/haarzelf opsturen?

Was het pakket wel op tijd geleverd, niet een dag te laat...ik noem maar wat
en als niemand het pakketje aanneemt dan blijft zo`n pakketje toch nog een geruime tijd op het postkantoor liggen?

en rotte appels zullen er altijd tussen zitten, maar ik denk dat je beter van het beste uit kan gaan.
dat bedoel ik dus te zeggen. je moet de rotte appels dus scheiden van de goede!

en nee, ik ga niet van het ergste uit. kan mij wel een flink bedrag gaan kosten als het mobo dus wel defect lijkt te zijn!
het pakket is all enige weken onderweg.kreeg dus bericht dat ik het pakket weer kan ophalen.dus heeft daar bij dat persoon in de buurt al geruime tijd in het postkantoor gelegen.hij heeft dus alle tijd gehad om te reageren via mail, telefoon of wat dan ook. ook tijd genoeg gehad om het pakket bij het postkantoor op te halen!
mijn conclusie blijft hetzelfde.helaas.

dit is dus slechts als een waarschuwing bedoelt voor de goede medemens onder ons!

• kareltje21
  • Laatst online: 13-10 12:43
je hebt hem opgezocht in het telefoonboek?
en hij stond erin?
misschien ook de moeite genomen om dat nummer achter zijn naam te draaien en te bellen?

Verwijderd

Ik vind ook dat er hier een beetje veel ophef over gemaakt wordt. Natuurlijk is het niet leuk als je het pakketje onder rembours verstuurd en het komt terug, dan ben je je 25 gulden voor de rembourskosten kwijt en je zit weer met een mainboardje, maar dat is alles.

Aangezien je zijn adres hebt kun je natuurlijk ook daarnaar toe en dan vragen hoe het zit. (bellen kan natuurlijk ook)

Om maarzo iemand voor bedrieger/oplichter uit te maken zonder dat de persoon in kwestie zicht kan verweren, want misschien is er wel overmacht in het spel, komt volgens mij dicht in de buurt van smaad. (correct me if im wrong)

• GraveR
  • Laatst online: 22-08 19:26
Bel hem eens :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 14:27 schreef Simkin het volgende:

[..]

Is alles volgens afspraak gegaan?
Kan het niet zijn dat volgens hem jij ergens de fout in bent gegaan en jou daarom negeerd?
ik ken alleen jouw zijde van het verhaal.

En bedenkingen horen er nou eenmaal bij. Misschien kon hij het spul goedkoper ergens anders halen en was hij boos dat jij meer vroeg? je weet het niet.

ja, dat is het gegaan. prijs, verzendkosten etc. alles was oke. moet ik alle correspondentie ook nog hier plaatsen?
waarom reageert dat persoon dan niet hier op GOT, op mijn mails of wat dan ook?
hij heeft alle gelegenheid gehad om zich hierover te uiten.

en nee ik zeur niet.iedereen moet duidelijk zijn dat het toch vaker gebeurd dan jullie denken.slechts een waarschuwing.men vergeet snel en is weer iemand anders de dupe!

gaat niet zozeer om mij persoonlijk. zijn inderdaad wel ergere dingen in de wereld!

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Hey dit is je eigen risico als verkoper dus zeur niet zo wat denk je dat Inet winkels hier geen last van hebben en hij bedriegt niemand hij mag weigeren wanneer hij wil.

En nog iest het is niet netjes iemands zijn info online te zetten en dan zeggen dat hij een bedrieger is.

trouwens hij is niet verplicht om te reageren

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

erg benieuwd of er ook maar iets met dat plankje aan de hand is
ik denk dat je druk maakt om niets

dat het zo lang duurt is een PTT/Postbank probleem.
die rembours kosten, ik kan niet geloven dat je daar zo druk om maakt.
Ook krijg ik het gevoel dat het voor jou onmogelijk is om te aanvaarden dat er misschien iets vanuit jouw kant niet helemaal soepel is gegaan.
Niet zo narrow minded

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 14:31 schreef kareltje21 het volgende:
je hebt hem opgezocht in het telefoonboek?
en hij stond erin?
misschien ook de moeite genomen om dat nummer achter zijn naam te draaien en te bellen?
Waarom zou ik hem opbellen? ik heb al zoveel mails gestuurd.hij is nu aan zet! kan hem waarschijnlijk niets schelen anders had hij wel gereageerd. en dat met overmacht valt wel mee! hij kon tot het punt van verzenden wel regematig contact met mij onderhouden. dus lijkt erop dat hij wist dat het pakket verstuurd was en toen alle contact heeft verbroken.willens of wetens??!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 14:35 schreef ELD het volgende:
Hey dit is je eigen risico als verkoper dus zeur niet zo wat denk je dat Inet winkels hier geen last van hebben en hij bedriegt niemand hij mag weigeren wanneer hij wil.

En nog iest het is niet netjes iemands zijn info online te zetten en dan zeggen dat hij een bedrieger is.

trouwens hij is niet verplicht om te reageren
Ik vind dat als je als prive persoon hier op GOT iets aanbied je er vanuit mag gaan dat het nette mensen zijn.temeer omdat het hier om prive personen gaat.Als je iets bij een bedrijf iets besteld wordt je ook netjes gevraagd waarom je iets wilt omruilen of niet meer wilt.anders krijg je je geld niet terug.

Hoe moet ik anders jullie waarschuwen voor zulke praktijken? eerst al mijn posts lezen en dan pas reageren graag! er is al genoeg onzin over gezegd. en trouwens ik heb wel meer persoonsgegevens in GOT berichten gelezen omtrent deze praktijken. dit is echt niet de eerste, enige en laaste keer!

trouwens, als hij NIET verplicht is om te reageren, dan ben ik ook niet verplicht om een pakket op te sturen als iemand iets van mij wil kopen. wat voor onzin is dat?!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

trouwens, als hij NIET verplicht is om te reageren, dan ben ik ook niet verlpicht om een pakket op te sturen als iemand iets van mij wil kopen. wat voor onzin is dat?!
nee, je hoeft niets te sturen
behalve als er voor betaald is

maar of het goed is voor je omzet...

Verwijderd

Het is zeer voorbarig om er nu al van uit te gaan dat het mobo niet meer zal werken en áls dat zo zou zijn, dan is dat de schuld van de pakketdienst, niet van degene naar wie je het mobo hebt opgestuurd.

Nogmaals: je weet van tevoren dat je een klein risico loopt als je iets onder rembours verstuurd: de verzendkosten ben je in elk geval kwijt. Als je daar niet tegen kunt moet je geen rembours zending gebruiken, maar het mobo gewoon vooruit laten betalen (dat schrikt natuurlijk wel je klanten af, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben).

En het is inderdaad ontzettend duf dat je niet even de moeite neemt hem op te bellen als je gewoon zijn nummer hebt. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 14:53 schreef MORA het volgende:
Het is zeer voorbarig om er nu al van uit te gaan dat het mobo niet meer zal werken en áls dat zo zou zijn, dan is dat de schuld van de pakketdienst, niet van degene naar wie je het mobo hebt opgestuurd.

Nogmaals: je weet van tevoren dat je een klein risico loopt als je iets onder rembours verstuurd: de verzendkosten ben je in elk geval kwijt. Als je daar niet tegen kunt moet je geen rembours zending gebruiken, maar het mobo gewoon vooruit laten betalen (dat schrikt natuurlijk wel je klanten af, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben).

En het is inderdaad ontzettend duf dat je niet even de moeite neemt hem op te bellen als je gewoon zijn nummer hebt. :Z
Nee, het is dan de verantwoordelijkheid voor degene die het mobo heeft besteld! als hij het niet wil hebben hoef ik het niet op te sturen, heb je dat risico dus ook niet!

Dacht je dat ik hem ga opbellen. heb absoluut geen vertrouwen meer in dat persoon. dacht je dat ik dat mobo nog een keer naar hem ga opsturen?!keep on dreaming!

voor mij is het topic gelsoten dames en heren.

doe met de waarschuwing wat u wilt! aldus een gedupeerde!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 02-10 21:19
Typisch geval van niet toe willen geven dat je te snel hebt beschuldigt..... blegh

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Move.to/LA

HA -> LA.

Aannames zijn fataal.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

moeilijk he?
pak het tel. boek, zoek z'n adres op, gas erheen, sla hem in elkaar :)

Verwijderd

Waarom bel je 'm niet als je hij met naam en toenaam in het telefoonboek staat? Of heb je telefoonvrees? Het is maar een suggestie?

Maar ga niet iemand zwart maken voordat je de ware toedracht kent. :)
Op donderdag 26 juli 2001 14:40 schreef toermalijn het volgende:
Waarom zou ik hem opbellen? ik heb al zoveel mails gestuurd.hij is nu aan zet!
Wat doe je moeilijk zeg. Wie zoekt er nu naar een oplossing? Jij of hij? Bel 'm gewoon en zeur niet zo. Daar is het veelste warm voor. :P

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35
Pff ziek persoontje ben jij zeg je hebt geen ene mail gestuurd mail me maar wil die 25 gulden best terug betalen !!! hoor had dat mobo niet meer nodig omdat ik me eigen gefixt had

Kun je dit niet persoonlijk afhandelen !!
Heb ook wel eens iemand via tweakers.net/GOT gejat spul ontvangen terwijl hij zij dat het superlegaal was nouja die gast zit nu lekker in de problemenen zonder GOT erbij te halen

Maarja ik had het ook aan jou moeten zeggen !! maarja e-mail adres was ik kwijt en heb geen icq no van je !!!
Maarja die 25 gulden kun je gewoon terug krijgen daar doe ik niet moeilijk over !!

En jij een GOT'er je hebt maar 10 post

• Kirpeknots
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Jongens, jongens. Kunnen julie dit niet ff buiten GOT afwerken.

Ik vind dit gee GOTlike draadje. ZOnde van de ruimte. Dit zijn dingen die persoonlijk afgehandeld zouden moeten worden.

En. Volgens mij zijn julie allebij noobs. (Ik ben ook overigens ook een noob) dus wat snoeven julie naar elkaar.

Pffff

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:01 schreef -AuTnoR- het volgende:
:D :D :D
Zo las ik laastst een draadje dat ging over Topics die niet van toepassing zouden zijn op derest van GoT. Wat deden ze daar ook alweer mee? :P

• Autonoesis
  • Laatst online: 13:35
Ja sluiten man

Ene heb nog steeds geen e-mail ontvangen :) als je geen geld moeten hebben vind ik het ook goed

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 11:23
Op donderdag 26 juli 2001 14:22 schreef toermalijn het volgende:
Niet mee eens. door het gebruik van geregistreerde gebruikers zou het aanbieden en verkopen juist veiliger moeten zijn!

ik zou de mensen die het maar onzin vinden wel eens willen horen als ze zelf iets gebeurd!

iemand willens en wetens dure spullen op laten sturen en zonder contact/reden of wat dan ook terug laten sturen is op zich al niet zo fris! op zijn zachtst uitgedrukt!

je kunt op zijn minst laten weten waarom niet of wat dan ook. dan heb ik er natuurlijk vrede mee!
Helemaal mee eens hoor, als je om wat voor reden dan ook het moederbord niet meer wil is het minste wat je kunt doen dit ff laten weten via meel, telefoon, post, of icq/msn.

Het argument dat er bv een sterfgeval zou zijn is ook geen reden omdat dat pakje 3 of 4 weken blijft liggen op het postkantoor en er in die tijd best een reactie mag komen komen.

Verwijderd

[b]Op donderdag 26 juli 2001 13:13

Mike Bennink

met vriendelijke groet aan de eerlijke mede-tweaker!
Als je Moeder met je heeft afgesproken dat ze met je de stad in gaat en ze is er na 3 uur nog niet. Is ze dan onbetrouwbaar of maak je je dan ongerust... IMHO is het nogal lomp en middeleeuws om iemand zonder wederhoor zo aan de schandpaal te nagelen.

Verwijderd

Rembours zendingen blijven geen 4 weken liggen op het Postkantoor!!! Zou een mooie boel worden daar en in de handel. Stel je voor Internetshoppie verkoopt P4 1,7Ghz, klant wil het ding niet, tegen de tijd dat het ding terug is iessie onverkoopbaar geworden daar de 2.0Ghz al uit is..., snappie

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 17:25
heb wel eens wat van mike bennink gekocht, werkte gewoon goed (mobo en processor)
...

Verwijderd

Maarja ik had het ook aan jou moeten zeggen !! maarja e-mail adres was ik kwijt en heb geen icq no van je !!!
Zijn E-mail adres staat gewoon in zijn details, dus dat had je wel !!

Ik wil niemand hier voortrekken ofzo hoor, maar topicstarter heeft wel degelijk een punt hiero.

Maar goed, eind goed....al goed

• Y0ur1
  • Niet online
Nog iemand
Martijn Stengewis
zou mij een ABIT Kt7 raid opsturen, heeft ie niet gedaan, en laat niks van zich horen op icq en mail reageert ie niet
grrr

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 00:59 gedroeg YT-Croc zich als een klein kind
Ja en :?

Loop dan lekker naar de winkel en haal een nieuw MoBo ipv hier zielig te gaan lopen doen dat ze geen contact met je opnemen. |:(

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
even voor de goede orde, als er een afspraak is dat iemand iets koopt, dan is hij daartoe verplicht.

aanbod -> aanvaarding -> overeenkomst (art 6:217 BW)

dus het maakt helemaal niet uit dat het eigen mb weer gefixed is.
maar aan de andere kant is het ook niet juist om direct iemand aan de schandpaal te nagelen zonder eerst contact met de persoon op te nemen (mogelijk onrechtmatige daad art 6:162)

* ArthurMorgan probeert tijdens de vakantie niet alles te vergeten :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Y0ur1
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 08:56 schreef Prankster het volgende:

[..]

Ja en :?

Loop dan lekker naar de winkel en haal een nieuw MoBo ipv hier zielig te gaan lopen doen dat ze geen contact met je opnemen. |:(
Waar maak jij je druk om? Ik zeg alleen dat hij die mobo niet heeft opgestuurd, welke conclsusies iemand daar anders uit trekt meoten zij weten, ik zeg alleen dat ie mijn mobo niet heeft opgestuurd

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als het jou niet uitmaakt wat wij ervan denken, waarom post je het dan?
Je doet die uitlating binnen een bepaalde context die voor jou duidelijk is, maar voor een buitenstaander tot verkeerde conclusies kunnen leiden.

Vriendelijk advies:
Niet meer doen.
En al helemaal niet proberen je er zo onderuit te lullen, want zo werkt dat niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 16:06

mjhzenden

... vooral stilte ...

Toch nog even toevoegen...
Toevallig ken ik deze Mike Bennink.. heb er ook niet veel goeds over te vertellen. Heb een tijd geleden een plextor brander van hem gekocht.. nou ja.. ik had betaald en kreeg de brander maar niet opgestuurd :( Heel veel smoesjes en tijd later reageerde hij gewoon niet meer op mijn mailtjes!!!????

Na een zoektocht naar zijn achtergronden had ik zijn telefoonnummer, adres, ICQ enz. en nog een gedupeerde gevonden via Marktplaats waar ook zo'n toppic stond als dit!
Weer mailtjes gestuurd, nu samen met die ander ... weer niet op gereageerd... begon nu toch echt een beetje te koken. Was nu al 4 maanden geleden dat ik het geld naar zijn rekening had overgemakt.
Op een gegeven moment geprobeerd vaker te bellen (vooral 's avonds) en heb het via zijn vader en later zijn moeder moeten regelen. Het gaat hier dus over een jong schoolgangertje en zeker niet over een volwassene.
Heb, om dit toch nog lange verhaal kort te maken, mijn brander via zijn vader opgestuurd gekregen, 6 maanden nadat ik betaald had!!!!! :( :( :(

Dus helemaal terecht zo'n waarschuwing.. en zeker voor dit ventje. Uitkijken dus voor deze AutNor.....

Verwijderd

ik heb ook wel vaker gehad dat ik dingen koop bij een particulier via inet en het niet krijg, of je krijgt iets heel anders, of het is kapot...en je hebt wel betaald...errug klote...maar wat heeft het met lieve adjes te make? :+ meer sg onderwerp volgens mij?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 20:16 schreef Charliee het volgende:
Rembours zendingen blijven geen 4 weken liggen op het Postkantoor!!! Zou een mooie boel worden daar en in de handel. Stel je voor Internetshoppie verkoopt P4 1,7Ghz, klant wil het ding niet, tegen de tijd dat het ding terug is iessie onverkoopbaar geworden daar de 2.0Ghz al uit is..., snappie
dacht het dus wel;
als je het pakket niet ophaalt blijft het max. 3 weken op het postkantoor liggen. voordat je het inderdaad weer thuis hebt zijn er al 4 weken of langer overheen!
snappie!?

Verwijderd

Topicstarter
Pff ziek persoontje ben jij zeg je hebt geen ene mail gestuurd mail me maar wil die 25 gulden best terug betalen !!! hoor had dat mobo niet meer nodig omdat ik me eigen gefixt had

Kun je dit niet persoonlijk afhandelen !!
Heb ook wel eens iemand via tweakers.net/GOT gejat spul ontvangen terwijl hij zij dat het superlegaal was nouja die gast zit nu lekker in de problemenen zonder GOT erbij te halen

Maarja die 25 gulden kun je gewoon terug krijgen daar doe ik niet moeilijk over !!

En jij een GOT'er je hebt maar 10 post
je moet je er gewoon niet zo lame uitlullen autnor!
het mobo is door de post op meerdere dagen aan je aangeboden. je had ze best een bericht of wat dan ook aan mij kunnen laten sturen. je handeld niet eerlijk.
het blijkt dus dat er al veel meer mensen zijn met terechte klachten over jouw!
zou toch maar eens even een toontje lager gaan zingen hier op GOT!

Verwijderd

Topicstarter
Geen mails gestuurd? man, ik heb na het versturen va het pakket heel wat mails aan je gestuurd.zal ik die mails hier even posten?met datum en al,kunnen alle GOTters mooi zien dat je hier staat te liegen. sta je mooi met je mond vol tanden. je reageert gewoon niet op mails, zoals je dus ook bij die andere mensen hebt gedaan.

en wat betreft het mobo fixen. bullshit. je had dan meteen tegen de post kunnen zeggen dat je het pakket niet wilt.dan sturen ze het meteen terug.het is meerdere malen aangeboden en heeft nog eens drie weken op het postkantoor gelegen.voor niets dus!wel erg toevallig hè, wel tijd om je mobo zogenaamd te fixen maar niet thuis om een paketje op te halen of aan te nemen?!
wel erg verdacht!

Verwijderd

Topicstarter
Geen mails gestuurd? man, ik heb na het versturen van het pakket heel wat mails aan je gestuurd.zal ik die mails hier even posten?met datum en al,kunnen alle GOTters mooi zien dat je hier staat te liegen.ik heb geen berichten gehad dat er ook maar een mail niet is aangekomen.dat krijg je namelijk als blijkt dat je mail door het systeem niet aangeboden kan worden.ze zijn allemaal aangekomen!!! sta je mooi met je mond vol tanden. je reageert gewoon niet op mails, zoals je dus ook bij die andere mensen hebt gedaan.

en wat betreft het mobo fixen. bullshit. je had dan meteen tegen de post kunnen zeggen dat je het pakket niet wilt.dan sturen ze het meteen terug.het is meerdere malen aangeboden en heeft nog eens drie weken op het postkantoor gelegen.voor niets dus!wel erg toevallig hè, wel tijd om je mobo zogenaamd te fixen maar niet thuis om een pakketje op te halen of aan te nemen?!
wel erg verdacht!
[/quote]

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

^^^^^^^^
________

Is iemand hier nou een flame met zichzelf aan het starten of ben ik iets heel erg aan het missen. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 augustus 2001 09:14 schreef cutter het volgende:
^^^^^^^^
________

Is iemand hier nou een flame met zichzelf aan het starten of ben ik iets heel erg aan het missen. :?
zo beter???
heb de reacties al aangepast.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vecht dit ff lekker voor een kantonrechter uit maar niet hier, alsjeblieft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

\32 heeft wel gelijk... Regel dit aub via ICQ/mail etc

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.