Kan iemand mij uitleggen of het klopt dat mijn voicemail niet werkt op mijn pixel 2 xl omdat ik misschien een beta heb van android q of omdat mijn toestel niet ondersteund wordt door vodafone? Ik zoek een oplossing om op eoa manier voicemail op mijn pixel te krijgen. Is er geen alternatieve manier?
Vraag
Alle reacties
Gewoon 1233 bellen?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
werkt niet, dat dacht ik dus gelijk ook al
Wat werkt daar niet aan dan? Dat is namelijk het (verkorte) telefoonnummer van de voicemail van Vodafone. Je kan ook 06 54 50 1233 bellen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Hoezo "werkt niet"? Wat doet wat niet?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ik krijg dan een reactie in het engels. you are not permissioned for vodofone voicemail
Dan zou ik 1200 even bellen, de klantenservice.maurits187 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:09:
ik krijg dan een reactie in het engels. you are not permissioned for vodofone voicemail
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ja, ik ben op het andere scherm al bezig met de klantenservice, maar dat schiet ook niet op.
En aangezien het topic verder niet voldoet aan onze voorwaarden, gaat hier een slotje op.
Voor een eventueel volgend topic, lees even: Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat de bedoeling is.
Voor een eventueel volgend topic, lees even: Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat de bedoeling is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.