Iemand bekend met TitaThink

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patsernr1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik kwam toevallig op het product Titathink Mini Smart Security System Kit uit.

Lijkt mij voor mij een ideale kandidaat om de parkeerplaats voor mijn huis (waar onze auto's publieke geparkeerd staan) in de gaten te houden en dit op te slaan. Bedoeling is data van een weekje op te slaan en mocht ik eens iets terug willen zien, dan daarop terug kunnen pakken. Daarna mogen beelden van een week gewist worden (anders heb ik ze al gekopieerd naar laptop oid).

Mooie aan de zet is wifi connectie tussen hub en camera. Dus alleen stroomkabel voor camera nodig. Ook de app lijkt me prima. De set is lekker betaalbaar. Ook hebben ze mooie recht toe recht aan minicamera's. Leuk potentieel voor rondom en in huis.

Echter het bedrijf Tita THINK ken ik niet en volgens mij op de Nederlandse markt niet bekend. Iemand ervaring met hun producten. Is dit praal of prul?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geen ervaring, maar jij mag niet zomaar de publieke ruimte filmen etc.
Je eigen huis wel, mits je bordjes ophangt etc.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:26

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22
@patsernr1, toch vind ik het ook interessant. Heb je de stap al genomen of bij welke shop ben je aan het kijken?
Edit: ik heb al een systeem binnen (thuis) maar die kan niets op slaan (voor zover ik weet).

[ Voor 29% gewijzigd door wodkabuikje op 08-05-2019 19:34 ]

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patsernr1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01-2022
@wodkabuikje , nee nog niks concreet mee gedaan. Wil toch eerst weten of het geen rommel is. Dus hopelijk kan iemand hierin inhoudelijk wat bijdragen (en niet off topic gaan).