[GoDaddy] Domain Broker Service

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1206594

Topicstarter
Hello boys and girls,

Heeft iemand ervaring met GoDaddy voor het kopen van een geregistreerde domeinnaam?

Ik lees alleen maar negatieve beoordelingen op forums. Ze zetten domeinnamen te koop die in gebruik zijn, het contact is zeer slecht etc.

Ik wil een domeinnaam kopen die bezet is op GoDaddy. Als ik naar de website ga staat er: This Web page is parked FREE, courtesy of GoDaddy.

Je kan dan een domain broker service van GoDaddy inschakelen, die nemen contact op met de eigenaar van de domeinnaam. Je betaalt hier een commission voor en een fee, zonder er zeker van te zijn dat je de domeinnaam krijgt. Ik vermoed dus dat GoDaddy de naam heeft vastgelegd, en een krankzinnig hoog bedrag gaat vragen waarover je dus ook nog kosten gaat betalen.

Weet iemand misschien nog een andere manier om de domeinnaam te krijgen, heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met een broker in Nederland?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:08

Matszs

><>

Zolang GoDaddy echt de eigenaar is van het domein heb je niet zoveel keus, is het domein echter gewoon van iemand (check de whois) dan zou je die zelf kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1206594

Topicstarter
Er lijkt inderdaad geen andere optie te zijn. Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:10

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Matszs schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:17:
Zolang GoDaddy echt de eigenaar is van het domein heb je niet zoveel keus, is het domein echter gewoon van iemand (check de whois) dan zou je die zelf kunnen benaderen.
Lukt niet altijd want vaak is er een 'privacy option' geactiveerd die de gegevens van de eigenaar niet direct zichtbaar maakt (er staat dan dus iets als godaddy / domains by proxy vermeld als eigenaar).

In de meeste gevallen kun je dan wel een mail sturen naar het daar vermelde emailadres, die wordt dan geforward naar de daadwerkelijke eigenaar.

[ Voor 3% gewijzigd door 3dfx op 01-05-2019 11:05 ]

Pagina: 1