Max budget van 1250euro in totaal, dus voor pc and simpele nas voor erbij. NAS vooral om de pc niet altijd aan te hoeven hebben en wel te kunnen downloaden/streamen etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC voor werk en om wat te gamen (Sims 4, strategy games) en wat foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget via werkgever is 1250euro, kan hem zelf wel in elkaar zetten (neem aan dat kabeltjes enzo met alle onderdelen mee komen en niet apart hoeven te worden gekocht?). Alles boven de 1250 betaal ik dus zelf, wil er dus echt zo min mogelijk overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor, muis, toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst moet het allemaal een tijdje meegaan, en dat is natuurlijk relatief maar ik wil binnen dit budget zo toekomst zeker zijn als mogelijk, als hij ooit de Sims 5 en eventueel 6 kan draaien dan is mijn vriendin ook tevreden. Voor het echte game werk gebruik in een Xbox.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet zo'n grote kast en ook stil, hij komt in de woonkamer te staan. Qua energie maakt het niet enorm veel uit, hij zal uit staan als we hem niet gebruiken want voor downloaden en simpel streamen van wat video willen ik de nas gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit gaat werken en een goede keuze is of dat ik toch iets over het hoofd heb gezien of beter andere onderdelen uit kan kiezen.
De 2TB Seagate is voor de DS118, een 1 schijf nas is voldoende het is een van de plekken waar bestanden komen voor backup maar die komen ook op een andere externe HD en in de cloud.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC voor werk en om wat te gamen (Sims 4, strategy games) en wat foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget via werkgever is 1250euro, kan hem zelf wel in elkaar zetten (neem aan dat kabeltjes enzo met alle onderdelen mee komen en niet apart hoeven te worden gekocht?). Alles boven de 1250 betaal ik dus zelf, wil er dus echt zo min mogelijk overheen gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor, muis, toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst moet het allemaal een tijdje meegaan, en dat is natuurlijk relatief maar ik wil binnen dit budget zo toekomst zeker zijn als mogelijk, als hij ooit de Sims 5 en eventueel 6 kan draaien dan is mijn vriendin ook tevreden. Voor het echte game werk gebruik in een Xbox.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet zo'n grote kast en ook stil, hij komt in de woonkamer te staan. Qua energie maakt het niet enorm veel uit, hij zal uit staan als we hem niet gebruiken want voor downloaden en simpel streamen van wat video willen ik de nas gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of dit gaat werken en een goede keuze is of dat ik toch iets over het hoofd heb gezien of beter andere onderdelen uit kan kiezen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 156,90 | € 156,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 58,89 | € 58,89 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,16 | € 73,16 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Netwerkopslag | Synology DS118 | € 164,90 | € 164,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.234,75 | ||
De 2TB Seagate is voor de DS118, een 1 schijf nas is voldoende het is een van de plekken waar bestanden komen voor backup maar die komen ook op een andere externe HD en in de cloud.