Ben mijn neef aan het helpen onderdelen uit te zoeken voor zijn PC, hij heeft op dit moment:
Moederbord: Z97Gaming3
Processor: i5-4460 3.20 GHz
Grafische kaart: Nvidia GeForce GTX 970
Ram geheugen: 16GB DDR3
Maar hij wil Battlefield V op 1440p op ultra kunnen spelen, en vooral zijn CPU trekt dat op dit moment niet.
Ik denk niet dat op die generatie de CPU upgraden nog veel rek uit zijn systeem gaat halen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste gebruik is gaming, hij heeft een 1440p 60Hz monitor en daar wil hij graag op ultra op spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo laag mogelijk terwijl wel het doel bereikt word met een beetje extra rek erin, toekomstige upgradebaarheid is een plus.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien we zijn oude systeem gaan upgraden alleen CPU/Moederbord/Ram/GPU.
Ga je overklokken?
Hij prefereerd niet over te klokken, maar ik hou er zelf wel rekening mee voor de toekomst om wat meer rek uit systeem te halen
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-buck halen terwijl we wel de eisen bereiken.
Moederbord: Z97Gaming3
Processor: i5-4460 3.20 GHz
Grafische kaart: Nvidia GeForce GTX 970
Ram geheugen: 16GB DDR3
Maar hij wil Battlefield V op 1440p op ultra kunnen spelen, en vooral zijn CPU trekt dat op dit moment niet.
Ik denk niet dat op die generatie de CPU upgraden nog veel rek uit zijn systeem gaat halen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste gebruik is gaming, hij heeft een 1440p 60Hz monitor en daar wil hij graag op ultra op spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo laag mogelijk terwijl wel het doel bereikt word met een beetje extra rek erin, toekomstige upgradebaarheid is een plus.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien we zijn oude systeem gaan upgraden alleen CPU/Moederbord/Ram/GPU.
Ga je overklokken?
Hij prefereerd niet over te klokken, maar ik hou er zelf wel rekening mee voor de toekomst om wat meer rek uit systeem te halen
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-buck halen terwijl we wel de eisen bereiken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 156,90 | € 156,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 734,49 | € 734,49 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX433C16PB3K2/16 | € 106,13 | € 106,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,42 | ||