Hey al wijze tweakers
Ik ben op zoek naar desktop verkoop advies NIET naar taxatie!
Ik probeer het kort te houden
Na wegbezuinigd te zijn bij mijn werkgever heb ik het besluit genomen om te gaan "reizen". Op het moment dat ik vertrok was het plan na 8 tot 10 maanden weer thuis te komen en het "normale" leven weer op te pakken. Op dat moment staat er een al wat oudere volledig watergekoelde scratch build op mij te wachten. Maar nu komt het, ik ben inmiddels bijna 2 jaar! van huis met nog geen einde in zicht. Groffe plan is nog anderhalf jaar onderweg te zijn. En al die tijd staat mijn trouwe beestje maar op mij te wachten en te "verouderen"
Nu de vraag:
Verkopen en bij thuiskomst up to date kopen of wachten en gebruiken wanneer ik weer thuis kom. Is het dan nog snel genoeg? En dan naar upgrade kijken, of dan zoiezo vervangen? Met tegen die tijd DDR5, Ray tracing, NVMe, i9 18core, RTX 21xx?
Hoe langer ik wacht hoe minder het waard of erger niemand heeft nog interesse.
Tegen die tijd zijn we 6 generaties verder
Het geld is leuk meegenomen maar niet noodzakelijk
Wat deed je met je oude systeem?
Pc word/werd gebruikt voor gaming 1440p, solidworks, beetje browse, photoshop en zo.
En dat ga ik ook weer doen als ik thuis kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Cpu en gpu waterblock en 2x120 en 3x120 rad
Ik ben op zoek naar desktop verkoop advies NIET naar taxatie!
Ik probeer het kort te houden
Na wegbezuinigd te zijn bij mijn werkgever heb ik het besluit genomen om te gaan "reizen". Op het moment dat ik vertrok was het plan na 8 tot 10 maanden weer thuis te komen en het "normale" leven weer op te pakken. Op dat moment staat er een al wat oudere volledig watergekoelde scratch build op mij te wachten. Maar nu komt het, ik ben inmiddels bijna 2 jaar! van huis met nog geen einde in zicht. Groffe plan is nog anderhalf jaar onderweg te zijn. En al die tijd staat mijn trouwe beestje maar op mij te wachten en te "verouderen"
Nu de vraag:
Verkopen en bij thuiskomst up to date kopen of wachten en gebruiken wanneer ik weer thuis kom. Is het dan nog snel genoeg? En dan naar upgrade kijken, of dan zoiezo vervangen? Met tegen die tijd DDR5, Ray tracing, NVMe, i9 18core, RTX 21xx?
Hoe langer ik wacht hoe minder het waard of erger niemand heeft nog interesse.
Tegen die tijd zijn we 6 generaties verder
Het geld is leuk meegenomen maar niet noodzakelijk
Wat deed je met je oude systeem?
Pc word/werd gebruikt voor gaming 1440p, solidworks, beetje browse, photoshop en zo.
En dat ga ik ook weer doen als ik thuis kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Cpu en gpu waterblock en 2x120 en 3x120 rad
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 4770K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Green SATA 3 Gb/s, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Interne harde schijven | Western Digital Black WD5001AALS, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geluidskaarten | Asus Xonar D1 | € 0,- | € 0,- |
| 6 | Ventilatoren | Zalman ZM-F3BL, 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9B Blue | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x | € 136,37 | € 136,37 |
| 1 | Solid state drives | Kingston SSDNow KC100 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 136,37 | ||