Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilguin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-03-2020
Als ik afspraken ontvang in mijn inbox op mijn telefoon (Sony Xperia E6653 met Anroid 7.1.1 en de 'standaard mail app'), en ik voeg die toe in mijn agenda (de 'standaard agenda app') op mijn telefoon, wordt de tijdzone op GMT+00:00 gezet. Daarmee zijn dus alle afspraken 2 uur te laat ingepland. Dit kan ik herstellen door de afspraak te openen en de tijdzone te veranderen naar GMT +02:00. Maar dat is echt ontzettend onhandig.

Het gebeurt zowel als ik afspraken via mijn eigen account vanaf mijn laptop verstuur naar mijn eigen inbox, zodat ik het in mijn agenda kan toevoegen (deze twee synchroniseren helaas niet automatisch), maar dus ook als anderen mij uitnodigingen sturen.

Mijn email account heb ik recentelijk aangemaakt via SquirrelMail (hosting CSV networks) en dit is vanaf het begin fout gegaan. Eén van mijn andere emailadressen dat ook via SquirrelMail is aangemaakt, werkt wel probleemloos met mijn agenda.

Via de instellingen / datum en tijd / staat alles op automatisch: netwerktijd en netwerktijdzone gebruiken
En via de instellingen / apps / agenda lijken er geen instellingen te zijn die met de tijdzone te maken hebben.

Ik heb echt geen idee hoe ik dat zou kunnen herstellen / aanpassen. Iemand een suggestie???

Groet, Nilguin

[ Voor 21% gewijzigd door Nilguin op 03-05-2019 12:05 . Reden: Aanvullende vragen van de moderator beantwoord ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:43

TheVMaster

Moderator WOS
Eh..wat heeft dit met Windows (10) te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilguin
In welke groep zou mijn vraag beter passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Android-smartphones ?
Een moderator zal deze vast wel verhuizen.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Nilguin welkom op Tweakers.

Je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog wat kleine dingen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus het volgende toe willen voegen:
- Welk e-mail account gebruik je?
- Welke e-mail app?
- Hoelang heb je dit probleem al / wanneer kwam het opzetten?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilguin
Dank Rens, ik heb je vragen geprobeerd te beantwoorden in mijn originele post. Hopelijk voldoende zodat iemand me kan helpen! Ik probeerde ook 3 screenshots toe te voegen, maar daarvoor lijk ik nog niet voldoende rechten te hebben... Dus hopelijk is de tekst duidelijk genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Nilguin schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:06:
Ik probeerde ook 3 screenshots toe te voegen, maar daarvoor lijk ik nog niet voldoende rechten te hebben
Je kan deze even uploaden naar bijv. imgur.com en dan de link hier delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs van Sony
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-07-2024

Gijs van Sony

Bedrijfsaccount Sony Mobile
Hoi @Nilguin Nilguin,
Ik heb je een PM gestuurd over je vraag! :)
Pagina: 1