Lichten in huis bedienen met smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 16:57
Hallo, ik heb een klein appartementje waar ik graag voor de leuk, mijn lichten willen bedienen met mijn smartphone en eventueel de thermostaat. nu vraag ik me af wat ik hier voor nodig had en wat mij dit gaat kosten.

Ik zoek een?
Draadlooslichtendingobject

Wat is je budget?
Goedkoopste optie.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil mijn huisverlichting willen kunnen bedienen met stem (google?) ik ben in het bezit van een Huawei P Smart 2019 smartphone.

Wat heb je zelf al gevonden?
Op bol.com had ik wat opties gezien, maar het werd mij niet helemaal duidelijk hoe je het moet gebruiken

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat heb ik nodig? het gaat om misschien 5 lampen, of 3 mocht het kosten besparen.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen,

Waarom ik dit wil? gewoon voor de leuk, net als een film haha.

Groetjes. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
Wat heb je zelf al gevonden? Tweakers is geen veredelde google/zoekmachine. Kom met een voorstel, dan hebben we iets om over te discussiëren, waar tweakers weer wél goed in zijn ;)

Om je toch een stap de goeie kant op te krijgen... Kijk eens naar Ikea Tradfri/Philips Hue of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 16:24
Heb je je überhaupt ingelezen? Wil je bestaande lichten schakelen of nieuw aan te schaffen? Kijk eens naar Philips hue of Ikea tradfri als t goedkoper moet.

edit: @mcDavid typte net iets sneller dan ik

[ Voor 17% gewijzigd door gastje01 op 30-04-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

IKEA is de meest voordelige. Afhankelijk van kleur/wit, en aantal lampen ben je tussen de 150 en 350 euro klaar in een appartement. In mijn woonkamer was ik voor 4 kleurlampen, 3 x Ab (beetje overdreven) 2 x schakelaar voor bestaande hallogeens, en bridge rond de 200 euro klaar.

Ik zou zeggen, maak een plan, waar je wat wil hebben, bepaal welke lampen, niet alles hoeft bijvoorbeeld kleur. Bepaal aantal bediende zones, en loop de winkel in.

Ik heb maar 1 advies, HUE of Ikea. Je kan deze later sowieso mixen als je dat zou willen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is natuurlijk te karig voor woorden. Google is je beste vriend om je wat te verdiepen in wat je wil en wat in zijn algemeenheid de mogelijkheden zijn. Een topic als dit gaat natuurlijk dicht.

Dit topic is gesloten.