Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-04 22:34
Hallo Tweakers!

Ik heb een wat rare/interessante vraag. (Weet ik ook niet of dit op de goede plek staat :) )
Vorige week heb een ik Apple Watch 4 gekocht voor een zeer redelijke prijs, maar je raad het al... het glas is aan diggelen, nu zie ik mezelf dit wel redelijk makkelijk repareren, zit alleen met een klein probleem...
Doordat ik een handicap gaat het lastig worden om met beleid en gevoel een draadje tussen de digitizer en het glas door te halen.

Zou iemand me daarbij kunnen helpen? ik heb alle spullen in principe besteld, zelfs een vacuum hotplate.

Groet,

Matthijs

[ Voor 5% gewijzigd door NotYetBritish op 30-04-2019 19:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je zou kunnen kijken in https://tweakers.net/aanbod/ of je daar een oproep plaatst waar iemand op reageert.

Gezien de fragiliteit van een dergelijke watch; is het aanschaffen van alle spullen, inclusief hotplate, daadwerkelijk goedkoper dan wat de Apple Store als mogelijke factuur zou uitspugen voor reparatie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 05-05 21:22
Zie DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-04 22:34
MAX3400 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:52:
Je zou kunnen kijken in https://tweakers.net/aanbod/ of je daar een oproep plaatst waar iemand op reageert.

Gezien de fragiliteit van een dergelijke watch; is het aanschaffen van alle spullen, inclusief hotplate, daadwerkelijk goedkoper dan wat de Apple Store als mogelijke factuur zou uitspugen voor reparatie?
Zeker! ±60 euro... gek is het wel... Lang leven Ali!

Hotplate = 35 euro incl. verzending , glas = 15 euro, Loca is 1 euro... nu alleen nog een UV lampje. mocht dit niet werken, dan bestel ik een refurb scherm... maar Apple vraagt een goede 360 euro. >:) (maar dan heb je dus een nieuwe om je pols, want het scherm vervangen doen ze niet)

[ Voor 24% gewijzigd door NotYetBritish op 30-04-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

SA007

Moderator Tweaking
Er zit op Vraag & Aanbod een categorie om diensten te vragen, daarvoor is het forum niet bedoelt.

Dit topic is gesloten.