Nieuwe Antec Kasten!

Pagina: 1
Acties:

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Hé mensen,ik was net op een site aan het kijken,en tot mijn verbazing zie ik van mijn eigen kast een nieuwe versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/chieftec/da-01bd-1.jpg

Ik vind 'm wel mooi,maar kun je er ook wel mooie mods meedoen?

Ik ben toch blij met mijn eigen kast(vanwege maat)

Grt H. ;)

Verwijderd

ik vind hem een beetje groot.

:)
Ik heb zelf de Antec 1030-EC en die is perfect, alles past er mooi in.

Verwijderd

heb je ook pix van de binnenkant (of gewoon specs)?

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
kijk maar op www.tweakshop.nl

daar heb ik mijn kast ook vandaan.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Of kijk voor de grap eens op de site van Chieftec.

Daar staan ze allemaal (alleen niet in het zwart), inclusief de maten en alles!!!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Deze heb ik besteld :) alleen grr ik verwacht hem elke dag en blijf maar wachten :( terwijl al de rest voor mijn pc hier al ligt *kwijl*

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik vind ze wel mooi,maar ik ik vind het minder mooi om zo'n grote kast op tafel te zetten.

Ik wil zeker niet een kast op de grond. Alleen maar minder beenruimte :P

Ik heb gewoon de middelmaat van deze zwarte versie gehaald.Deze kan ik netjes op tafel zetten.

Daar gaat meer dan genoeg in voor mij.
Ik ben nu ook bezig met modden.
Dus Pics komen ook wel met een tijdje.

Greetz H. ;)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:07 schreef SainteR het volgende:
Deze heb ik besteld :) alleen grr ik verwacht hem elke dag en blijf maar wachten :( terwijl al de rest voor mijn pc hier al ligt *kwijl*
Euh, ik denk dat je nog wel ff ken wachten, op de site van TweakShop staat het volgende:

"LET OP: het gaat hier om een voorinschrijving.
Dit type kast krijgen wij 6 of 7 augustus binnen en versturen deze dan 8 augustus."

Ik neem aan dat je em hier besteld heb.
Hij is het in ieder geval wel waard om ff op te moeten wachten

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 13:47 schreef FlippendeBits het volgende:

[..]

Euh, ik denk dat je nog wel ff ken wachten, op de site van TweakShop staat het volgende:
Ik heb ze in België besteld hoor :) en de verkoper belooft ze me elke dag toe tekomen maar ja... strx meer nieuws hoop ik

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
LOL, dikke kast, alleen de prijs |:(

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
duur?

die van mij kost 225 piek.
die grote ligt rond de 250 á 275 piek

vind ik niet veel voor een pro-kast ;)

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Wrom benne die kaste altijd zo reette duur.. tis toch alleen wat metaal dat gestanst is???
wrom moet zo een kast van likmevessie nou voor 90 piek over de toonbank en een superdeluxe kast waar ik nog steeds niet al me 3,5 inch gevallen in kwijt ken voor 200 tot 800 piek over de toonbank....

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op donderdag 26 juli 2001 14:19 schreef MR_WAZOO het volgende:
Wrom benne die kaste altijd zo reette duur.. tis toch alleen wat metaal dat gestanst is???
wrom moet zo een kast van likmevessie nou voor 90 piek over de toonbank en een superdeluxe kast waar ik nog steeds niet al me 3,5 inch gevallen in kwijt ken voor 200 tot 800 piek over de toonbank....
Uhm kwaliteitsverschil misschien?

Zo'n kast van 90,- is echt gewoon blik, terwijl ik nu dus een AOpen HX-08 heb (ook nog niet het beste..) en dat is tenminste 1mm dik plaatstaal...

Daarnaast kan je van zo'n goedkope voeding ook niet echt veel verwchten (die zit er bij die Antec niet eens bij d8 ik)

• NightOwlNL
ik koop een kast altijd zonder koeler, heb tenslotte een enermax 431 watts.... en in een lian li zit nieteens een voeding en nog istie stikduur....
tis dan wel aluminium maarja.....
ik ga nu ff me dremel halen:) ken ik me case beetje bewerken..:)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 14:19 schreef MR_WAZOO het volgende:
als je die F800 in een alu-kast steekt jah, dan is het geen grote kast. Maar als jij niet al je 3.5" dingen in bijvoorbeeld een Aopen Hx-08 kwijt kan, of in deze super-chenming ( toch? =antec=chieftec=enermax )
dan weet ik het ook niet meer.

normaal mens 1*FDD, eventueel nog een zip-drive en een tapestreamer ( meestal 5.25" maar oke ) en aangezien de Aopen H*-08 kasten 8 3.5" dingen kwijt kan + FDD, en deze chieftec 6 3.5" dingen + FDD. En jij kan ze niet kwijt, dus heb je iets van 6 HDD's >:)

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
er zijn constructie fouten he met die enermax voedingen.

deze maand worden de goede geleverd in de winkels.

• NightOwlNL
geef mij es het nummer van die fout eenermax, want die van mij is toch echtwel stil..... hoor me cpufan eroverheen en dat is een 12x12 op 220V:) en die is al heel stil

trouwens... ik heb 3 hdd,s maar in mijn standaard tower ken ik ze niet kwijt en ik zoek gewoon een case waarin ik er minimaal voorin de kast een hele rits kwijt kan.....

ik heb namelijk liever 18 schijven van 20 gig dan 2 van 180.... stel dat 1 van die 20 gig stuk gaat dan heb ik de andere schijven gelukkig nog en ben niet me 25 gig aan mp3 kwijt.... ( ja ik moet branden ik weet het moet alleen eerst heel de bende sorteren end at is een hell of a job....

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
nummer?

de enermax voedingen die zijn gemaakt dit jaar hebben een constructie fout.

Sommige voedingen kunnen een ratelend geluid geven,als die van jou dat niet doet.

Dan mag je van geluk spreken.

Ik heb met Treb gesproken,en die zegt precies het zelfde.

Hij krijgt binnenkort de nieuwe binnen.
Dan haal ik ook volgende maand de mijne ;)

• NightOwlNL
ik heb de mijne bij spacepromotions vandaan... heb nog nooit geratel gehord of wat dan ook... maar als het een constructiefout is, wat is er dan fout.... dat wil ik heel graag weten namelijk

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 15:22 schreef MR_WAZOO het volgende:
trouwens... ik heb 3 hdd,s maar in mijn standaard tower ken ik ze niet kwijt
beetje off-topic maar ga je dan 2 hdd op raid steken ofzo en 1 'normaal' ?

• dizzytal
  • Niet online
Die kast is er toch echt al wel een tijdje hoor. Tja dat ie nu pas in NL te krijgen is... maar hij s echt nie nieuw.

Ik dacht trouwens dat alleen de 350W modellen van de E'max voeding niet helemaal goed waren??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• NightOwlNL
neej altijd alles normaal.... hooguit raid als ik daar geld voor heb

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 16:08 schreef MR_WAZOO het volgende:
neej altijd alles normaal.... hooguit raid als ik daar geld voor heb
euhm kzal nog maar es goed laten blijken dat ik newbie ben ;) dan is je systeem scsi ofwel maar met 1 cdrom? hoe sluit je anders meer dan 4 aparaten op je ide aan zonder raid?

• NightOwlNL
simpel.. een Adaptec 2940 uw..... ik heb nu 1 brander scsi, 1 hdd scsi, en dan 2 hdds ide en 1 cdrom ide....
en me 5,25 zit ook nog livedrive in en is dan vol...

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 15:25 schreef HENNEP het volgende:
nummer?

de enermax voedingen die zijn gemaakt dit jaar hebben een constructie fout.

Sommige voedingen kunnen een ratelend geluid geven,als die van jou dat niet doet.

Dan mag je van geluk spreken.

Ik heb met Treb gesproken,en die zegt precies het zelfde.

Hij krijgt binnenkort de nieuwe binnen.
Dan haal ik ook volgende maand de mijne ;)
Zie de nieuwssectie bij OC-shop.
We have still no news from the Enermax front, regarding the RMA procedure. We can only start this procedure when we have the proper material from Enermax.
en
We have been in contact with Enermax concerning the high soundproduction issue around the EG365-VE (350watt) PSU. We will be doing the whole RMA procedure. In this way we can make sure that the RMA time will be as short as possible. The procedure is as follows:

Send a e-mail to order@oc-shop.nl with subject 'RMA request Enermax' , included your name adress and invoice number.

As soon as we recieve the mail we will reply with a RMA number. Then you can send the PSU to us. We will keep you informed about the status of the RMA. We will be able to begin this procedure at the end of this week.

Our sincere apologies in this matter.
Bert haalt ze waarschijnlijk via OC-shop zodat hij met hetzelfde probleem kampt. Space Promotions besteld ze waarschijnlijk via een ander kanaal. Voorlopig zijn de problemen nog niet opgelost en kan het wel even gaan duren omdat Enermax niet vlug genoeg reageert :r

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Nou Bert haalt ze niet via OC-shop.

hahaha dat zijn concurenten van elkaar.
Ik heb weleens een gesprek gehad met Bert via de telefoon.

Hoe hij eraan komt intereseert mij eigenlijk niet,die enermax voedingen moeten gewoon goed werken.

Grt H.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 17:24 schreef HENNEP het volgende:
Nou Bert haalt ze niet via OC-shop.

hahaha dat zijn concurenten van elkaar.
Ik heb weleens een gesprek gehad met Bert via de telefoon.

Hoe hij eraan komt intereseert mij eigenlijk niet,die enermax voedingen moeten gewoon goed werken.

Grt H.
Concurrent of niet, als je het lijstje hebt bekeken in de tijd dat OC-shop offline was kon je zelf zien dat aardig wat concurerende shops bij hen afnamen. In mijn ogen worden er dan toch bepaalde prijsafpraken gemaakt om elkaar niet in de weg te zitten.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
zou kunnen,maar ik betwijfel het.

ach ja ;)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
hij is fijn :P

Audi A8 W12 6.0

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
nog steeds hele mooie kasten, die Antec's

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Zeker weten.

Ik ben ook serieus tevreden met mijn aankoop.

Ik ga van alle slots gebruik maken.
Die Fulltower is onnodig wat betreft al die slots.

Er komen nog : Een Goeie Cd-rom,en een Fanbus(5.25")

Dan nog een Led-vu-meter. :)

Verwijderd

Blijkt dat Enermax deze kasten ook onder hun naam verkoopt,compleet met een Enermax voeding en fans.
Pagina: 1