LG NAS N1A1DD1 reset

Pagina: 1
Acties:
  • 1.865 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franson
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01 12:33
Beste forumleden,
veel zoeken op Internet brengt geen oplossing, hopelijk weet iemand op dit forum dit:
hoe kan ik een LG NAS N1A1DD1 resetten??
Ik heb zo'n NAS van iemand gekocht die er verder geen gegevens van heeft.
Na aansluiten op mijn router wordt er geen IP adres toegewezen, de NAS is met geen mogelijkheid te benaderen. Ik hoop dat een reset naar de fabrieksinstellingen oplossing brengt. Maar dit gaat niet zomaar ...
Groet, Franson.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En dit dan? :?
Turn it off. Then hold 'ON' button and 'Backup' button for 30 sec. Then run 'NAS Dectector' to reinitialize.
Misschien handig om even te vertellen wat je wél gedaan hebt! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 30-04-2019 18:55 . Reden: Klein beetje interpunctie toegevoegd aan de quote, zodat die beter leesbaar is. ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Franson je opeingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo kan ik niet zien wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt.

Ga dus even aan de slag met de tip uit dit topic en mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Let dan echter wel op het volgende: Het algemeen beleid #quickstart

Dit topic is gesloten.