Betreffende Tweaker heeft een beoordeling geplaatst die mijn inziens niet correct is.
Tweaker mailt mij en doet op maandag een bod met daarbij de vraag of hij verzonden kan worden.
Hier geef ik op 10 minuten later aan dat dat kan en dat deze aanbieding geld zolang ik de pc nog heb.
Hierop krijg ik geen enekele reactie, ook geen gegevens.
24 uur krijg ik geen reactie en wil een andere Tweaker, die eerder al contact had over de pc, deze alsnog overnemen.
Ik maak een afspraak met deze Tweaker en schrijf Life-Slice aan dat de pc verkocht is.
Hierop reageert hij plots wel binnen een half uur met een zwaar onterechte beoordeling.
Ik heb niet het idee dat ik hier iets fout gedaan heb.
Heb duidelijk aangegeven dat het aanbod geld zolang ik de pc heb.
Zou deze beoordeling verwijderd mogen worden?
Life-Slice is op de hoogte van dit verzoek.
Tweaker mailt mij en doet op maandag een bod met daarbij de vraag of hij verzonden kan worden.
Hier geef ik op 10 minuten later aan dat dat kan en dat deze aanbieding geld zolang ik de pc nog heb.
Hierop krijg ik geen enekele reactie, ook geen gegevens.
24 uur krijg ik geen reactie en wil een andere Tweaker, die eerder al contact had over de pc, deze alsnog overnemen.
Ik maak een afspraak met deze Tweaker en schrijf Life-Slice aan dat de pc verkocht is.
Hierop reageert hij plots wel binnen een half uur met een zwaar onterechte beoordeling.
Ik heb niet het idee dat ik hier iets fout gedaan heb.
Heb duidelijk aangegeven dat het aanbod geld zolang ik de pc heb.
Zou deze beoordeling verwijderd mogen worden?
Life-Slice is op de hoogte van dit verzoek.