Mijn vraag:
Ik heb sinds afgelopen december (zo ongeveer) nu al 2x (nu net en het weekend van 22 maart) gehad dat beide PS4 controllers na enige tijd niet gebruikt te zijn hun connectie lijken te verliezen.
Beide keren is het opgelost door de PS4 uit te zetten (powerknop ingedrukt houden), de reset knop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden en daarna de PS4 knop op de controller te gebruiken om het systeem op te starten.
Komt dit nu doordat ik soms manden achtereen het systeem niet gebruik?
Netflix gaat via de Telfort box (scheelt een hoop stroom tov een PS4 vermoed ik en een afstandsbediening is wat makkelijker dan een controller met loslopende katten en/of zwaarteknracht en gevoelige buttons.
Verder heb ik ook niet altijd tijd of zin om te gamen.
Wel is het mijn enige manier om dvd´s te kijken en te gamen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PS4 build 6,50 (6.51 is blijkbaar al uit zie ik net).
Verder niks?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gegoogled en bovenstaande oplossing werkt tot nog toe.
Het is verschrikkelijk irritant om iedere keer maar weer te moeten hopen dat het ding het doet en vond het nmou net zo fijn dat ik "gewoon even de console start" zonder te moeten kijken of dat steam weer werkt, inlog het al dan niet doet en of de PC het goed kan spelen. Daarnaast vind ik het fijner gamen in de kamer.
De PS4 is trouwens van Juli 2016 of 2017.
Ik heb sinds afgelopen december (zo ongeveer) nu al 2x (nu net en het weekend van 22 maart) gehad dat beide PS4 controllers na enige tijd niet gebruikt te zijn hun connectie lijken te verliezen.
Beide keren is het opgelost door de PS4 uit te zetten (powerknop ingedrukt houden), de reset knop ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden en daarna de PS4 knop op de controller te gebruiken om het systeem op te starten.
Komt dit nu doordat ik soms manden achtereen het systeem niet gebruik?
Netflix gaat via de Telfort box (scheelt een hoop stroom tov een PS4 vermoed ik en een afstandsbediening is wat makkelijker dan een controller met loslopende katten en/of zwaarteknracht en gevoelige buttons.
Verder heb ik ook niet altijd tijd of zin om te gamen.
Wel is het mijn enige manier om dvd´s te kijken en te gamen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PS4 build 6,50 (6.51 is blijkbaar al uit zie ik net).
Verder niks?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gegoogled en bovenstaande oplossing werkt tot nog toe.
Het is verschrikkelijk irritant om iedere keer maar weer te moeten hopen dat het ding het doet en vond het nmou net zo fijn dat ik "gewoon even de console start" zonder te moeten kijken of dat steam weer werkt, inlog het al dan niet doet en of de PC het goed kan spelen. Daarnaast vind ik het fijner gamen in de kamer.
De PS4 is trouwens van Juli 2016 of 2017.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita