Wij hebben een vragenlijst gemaakt in excel 2010. Helaas hebben we nog geen goede tool weten te bemachtigen wat binnen de organisatie geaccepteerd wordt.
Wij willen dat als het antwoord ja is, dat je doorgaat met de vraag daaronder. Is het antwoord nee, dan stop je met de set vragen. Je gaat door naar een andere set vragen.
Hiermee helpen we de interviewers welke vragen ze moeten stellen.
We willen de antwoorden blurren, of een kleur geven, zodat het duidelijk wordt wanneer welke vraag je moet stellen.
Ik heb met de voorwaardelijke opmaak de kleuren kunnen generen, maar ik weet niet hoe ik het moet doorzetten naar: als antwoord nee, de rest ook op nee (rood/wazig/onleesbaar).
Of als antwoord ja, onderstaande vraag ja (groen)
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen?
Wij willen dat als het antwoord ja is, dat je doorgaat met de vraag daaronder. Is het antwoord nee, dan stop je met de set vragen. Je gaat door naar een andere set vragen.
Hiermee helpen we de interviewers welke vragen ze moeten stellen.
We willen de antwoorden blurren, of een kleur geven, zodat het duidelijk wordt wanneer welke vraag je moet stellen.
Ik heb met de voorwaardelijke opmaak de kleuren kunnen generen, maar ik weet niet hoe ik het moet doorzetten naar: als antwoord nee, de rest ook op nee (rood/wazig/onleesbaar).
Of als antwoord ja, onderstaande vraag ja (groen)
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen?