Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op google gezocht gezien de complexiteit geen oplossing gevonden.

Wat gebeurt op Android met geluidsopnames die niet niet opgeslagen... worden deze alsnog weggeschreven in map ....? Zo ja waar? Kan nu door het zand zakken van ongeluk :( gezien deze record belangrijk is.

Via welke recovery software herstel ik deze niet opgeslagen opname?

Alle reacties

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:17
Niet opgeslagen bestanden worden, je raadt het al, niet opgeslagen.

Oké beetje flauw misschien. Maar als een audio bestand niet wordt opgeslagen, wordt deze als het ware direct verwijderd. Ik denk dan ook dat je het kwijt bent.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Welke telefoon?
- Welke software draait erop?
- Waarmee heb je de geluidsopname opgenomen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Dat gezegd hebbende. Ik kan mij voorstellen dat er tijdens een opname een tijdelijk bestand aangemaakt wordt die pas op het einde volledig wordt weggeschreven naar je interne opslag. Dit tijdelijke bestand zou naar een temp folder geschreven kunnen worden, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat het in het werkgeheugen wordt opgeslagen. Dit zal dan worden verwijderd op het moment dat je de file niet wilt opslaan.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 30-04-2019 11:00 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-11 13:00
Volgende twee locaties, of iets vergelijkbaars zou als je geluk hebt best wel een tmp file kunnen staan.

Applications/my files/sounds
/sdcard/Sounds

Aanvulling:
locatie kan afhankelijk zijn van merk/type/versie

[ Voor 17% gewijzigd door Tens op 30-04-2019 11:29 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor