Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor mijn schoonouders. Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor huis/tuin/keuken dingen. Mijn schoonvader wil nog wel eens een filmpje op de computer 'bewerken', als in muziek onder een reeks foto's of camera beelden zetten. Hoeft allemaal niet supersnel, maar moet wel een beetje werken dus. De laptop zal ook mee op vakantie gaan om een film of serie op te kijken.
Wat is je budget?
Budget is pak 'm beet €500. Uiteraard, is minder beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk thuis, maar ook mee op vakantie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb ze naar de mediamarkt gestuurd. Hier kwamen ze tot de conclusie dat ze graag een 15"scherm wilden.
Daarnaast had ikzelf de volgende specificaties bedacht, maar daar ben ik niet helemaal zeker van:
Daar springt in mijn ogen dan deze laptop uit: pricewatch: Acer Aspire 3 A315-53-39PE
In het kort de volgende 2 vragen:
De laptop is voor mijn schoonouders. Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor huis/tuin/keuken dingen. Mijn schoonvader wil nog wel eens een filmpje op de computer 'bewerken', als in muziek onder een reeks foto's of camera beelden zetten. Hoeft allemaal niet supersnel, maar moet wel een beetje werken dus. De laptop zal ook mee op vakantie gaan om een film of serie op te kijken.
Wat is je budget?
Budget is pak 'm beet €500. Uiteraard, is minder beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voornamelijk thuis, maar ook mee op vakantie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb ze naar de mediamarkt gestuurd. Hier kwamen ze tot de conclusie dat ze graag een 15"scherm wilden.
Daarnaast had ikzelf de volgende specificaties bedacht, maar daar ben ik niet helemaal zeker van:
- Minstens een 256GB SSD
- Intel Core i3-8130U processor
- 1920x1080 (Full HD)
- (en dus 15" scherm)
Daar springt in mijn ogen dan deze laptop uit: pricewatch: Acer Aspire 3 A315-53-39PE
In het kort de volgende 2 vragen:
- Is deze processor echt nodig voor de omschreven taken? Of is een andere (AMD?) of oudere processor ook meer dan afdoende?
- Indien de specificaties juist lijken, is de gevonden laptop een goede keuze?
[ Voor 3% gewijzigd door Renzzie op 30-04-2019 10:17 ]