Vers bloed gezocht voor de General Chat crew

Pagina: 1
Acties:
  • 5.730 views

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Mede omdat @naitsoezn heeft aangegeven binnenkort te willen stoppen als moderator van General Chat, zijn we op zoek naar verse krachten om de crew te komen versterken.

Waar we in het verleden vaak zelf op zoek gingen naar geschikte kandidaten willen we het deze keer eens anders doen en jullie de mogelijkheid geven te solliciteren voor de functie van Moderator GC.

Gezien de aandachtsgebieden die @naitsoezn had binnen GC ligt daarbij het zwaartepunt op AZ, TL en met name het Sport forum. Enige affiniteit met voetbal is daarbij zeer welkom aangezien dat een van de topics is die regelmatig wat aandacht verdient. Maar heb je daar niets mee, maar denk je toch een goede aanvulling op de GC crew te zijn, dan ben je ook van harte welkom om te reageren.

De taak van een moderator is in wezen het mogelijk maken van prettige discussies. Dat doe je door de verschillende topics in je aandachtsgebied te volgen, gebruikers te wijzen op het beleid en waar nodig in te grijpen om een discussie weer op het juiste spoor te krijgen. Uiteraard verwachten we niet dat je elk topic 100% bijhoudt, dat is niet te doen en gelukkig helpen topicreports ons in het spotten van aandachtspunten, maar het is wel belangrijk dat regelmatig op het forum aanwezig bent en je weet wat er leeft.
Behalve de dagelijkse moderatie van de verschillende topics denk je ook mee over het beleid en bijvoorbeeld de indeling van het General Chat forum.

Denk je dat dit wat voor je is, stuur me dan een DM; ook als je twijfelt of vragen hebt over wat het moderatorschap precies inhoudt (die vragen mogen ook hier in dit topic). Ik bespreek alle reacties dan met de rest van de GC crew om de meest geschikte kandidaat / kanditaten te selecteren.

Vandaag (6 mei) is de laatste dag om je aan te melden!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:52

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Succes met het vinden aan een waardige vervanger!

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Doe me maar een voorstel, ik wil wel permban rechten anders ga ik het niet eens overwegen.

Try SCE to Aux

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Enige affiniteit met voetbal is daarbij zeer welkom aangezien dat een van de topics is die regelmatig wat aandacht verdient.
Beetje dubbel? Juist ook iemand zonder affiniteit met voetbal (anders dan algemene kennis) zou toch "objectiever" bepaalde posts kunnen modereren waarbij dus club A of B (en de fans daarvan) geen voorrang krijgt?

In ieder geval heel veel succes toegewenst aan de opvolger van @naitsoezn !!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Imnoa schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:19:
Doe me maar een voorstel, ik wil wel permban rechten anders ga ik het niet eens overwegen.
Geen nood, jij behoud altijd het recht op een permban... :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:49

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

MAX3400 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:26:
[...]

Beetje dubbel? Juist ook iemand zonder affiniteit met voetbal (anders dan algemene kennis) zou toch "objectiever" bepaalde posts kunnen modereren waarbij dus club A of B (en de fans daarvan) geen voorrang krijgt?

Iemand zonder affiniteit met voetbal wordt gillend gek van zulke topics om dat enigszins bij te houden qua lezen. Je hebt het hard nodig dat je voetbal leuk vind om dat vol te houden :)F

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06
Voetbal?

* Felicia is weg!

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Imnoa schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:19:
He wat, een permban op je rechten? :+
[...]

Zonder affiniteit rook je iemand binnen een seizoen op. Ga zelf maar eens 2x per dag een hardlopend topic lezen waar je niks mee hebt. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Ben ik toevallig veel in dat voetbal topic te vinden. :+
Maar wat zien jullie "dagelijkse moderatie" ? Want ik neem aan dat jullie dit vrijwillig doen. Wordt je aanwezigheid op het forum continu verwacht? Heb je een dagtaak aan topic reports?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vrijwillig? Het is een soort Night's Watch maar dan met rode jasjes. @naitsoezn got away. :+

Zonder gekheid, je ziet de topic reports die mensen doen en er wordt verwacht dat je daarop acteert. Met name voetbal zoals vanavond, derby's of kampioenswedstrijden kunnen weleens verhitte discussies opleveren, net als 21 F1 GP's. Maar je bent natuurlijk niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Señor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:01:
[...]

He wat, een permban op je rechten? :+

[...]

Zonder affiniteit rook je iemand binnen een seizoen op. Ga zelf maar eens 2x per dag een hardlopend topic lezen waar je niks mee hebt. :)
Voetbal is ook hardlopen :+ >:)

Anyway, leuk dat jullie nu eens sollicitaties doen! Gaan jullie kandidaten die mogelijk kans hebben ook verzamelen in een soort bak voor eventueel later?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Afhankelijk van het strafblad natuurlijk. ;) Maar het is niet altijd te voorspellen wanneer een mod opstapt en of er vervanging nodig is. Dus als die kaartenbak verouderd, dan zoeken we zelf nieuwe mensen of schrijven zoals nu een sollicitatie uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:49
En als jullie niet kunnen kiezen zien we wel een top3 poll tegemoet. :7 Goed initiatief!

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felicia
Señor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:12:
Vrijwillig? Het is een soort Night's Watch maar dan met rode jasjes. @naitsoezn got away. :+
Terry Pratchett stijl, of George R. Martin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
In ieder geval geen redshirts. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DoeEensGek schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:05:
Ben ik toevallig veel in dat voetbal topic te vinden. :+
Maar wat zien jullie "dagelijkse moderatie" ? Want ik neem aan dat jullie dit vrijwillig doen. Wordt je aanwezigheid op het forum continu verwacht? Heb je een dagtaak aan topic reports?
Dagelijks is misschien een beetje overdreven. Voor Sport is het voornamelijk het weekend en eigenlijk voornamelijk voetbal en de Formule 1. Dat is eigenlijk 90% van alle topicrapports. Nu heb ik Formule 1 zelf aardig onder controle, maar voetbal is vaker lastiger voor mij tussen het niet volgen waardoor ik vaak flink moet teruglezen om de fijne nuances te snappen. Helaas is het namelijk niet altijd zo zwart/wit dat iemand overduidelijk aan het trollen is etc.

Persoonlijk heb ik ook het "probleem" dat ik ook nog AWM doe. Dat is eigenlijk mijn dagtaak en Sport is er meestal een simpel klusje naast. Een potentiële dagtaak aan topic rapports heb je dus eigenlijk alleen in AWM. Gelukkig voor iedereen waren er al een paar, waaronder ondergetekende werkelijk dom genoeg om dit te doen. :+

Vervolgens is AZ is relatief rustig en TL is erg rustig. Verder is @Señor Sjon ook een van de meer actieve mods waardoor een tweede mod ernaast eigenlijk afdoende zou zijn zonder gillend gek te worden van de werkdruk. Het is tot op zekere hoogte meer elkaar kunnen afwisselen en aanvullen zodat je er niet alleen voor staat. Als laatste is elke GC mod in principe ook GC mod overal. Soms kunnen anderen dus bijspringen als het echt even moet. Meestal is de verdeling wel zo dat het niet nodig is. :)

PS: Ja, je zal aardig met mij opgescheept zitten. Dan weet iedereen dat alvast. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:59:
[...]
PS: Ja, je zal aardig met mij opgescheept zitten. Dan weet iedereen dat alvast. ;)
Behalve als het F1-circus weer op de volgende camping de trucks uitlaadt; ben je heerlijk 4 dagen aan het RSI-klikken in bepaalde topics (wat je trouwens goed en consequent doet, dat mag ook wel eens gezegd worden tussen alle blauwe *knip* door)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nomad schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:47:
Iemand zonder affiniteit met voetbal wordt gillend gek van zulke topics om dat enigszins bij te houden qua lezen. Je hebt het hard nodig dat je voetbal leuk vind om dat vol te houden :)F
Niets voor jou dan? :>

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MAX3400 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:01:
[...]

Behalve als het F1-circus weer op de volgende camping de trucks uitlaadt; ben je heerlijk 4 dagen aan het RSI-klikken in bepaalde topics (wat je trouwens goed en consequent doet, dat mag ook wel eens gezegd worden tussen alle blauwe *knip* door)
Waardering. :*)
Daar doen we het voor. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
[...]

In elk geval interesse om dat topic te modereren dan, als je dat kan zonder affiniteit met voetbal te hebben (wat overigens iets anders is dan een fanatiek supporter van een van de veelbesproken clubs natuurlijk) is dat natuurlijk helemaal prima :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Orion84 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:22:
[...]
In elk geval interesse om dat topic te modereren dan, als je dat kan zonder affiniteit met voetbal te hebben (wat overigens iets anders is dan een fanatiek supporter van een van de veelbesproken clubs natuurlijk) is dat natuurlijk helemaal prima :)
True, dat was ook de insteek van mijn reply. Maar het is discutabel (of kan tot discussie leiden) als bij wijze van spreken Frank de Boer himself zou gaan modereren in een algemeen voetbal topic; de "schijn" van pro-Ajax als voorbeeld ligt dan op de loer in sommige mbr-tags. Beetje een WC-eend constructie ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Felicia
MAX3400 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:
[...]

True, dat was ook de insteek van mijn reply. Maar het is discutabel (of kan tot discussie leiden) als bij wijze van spreken Frank de Boer himself zou gaan modereren in een algemeen voetbal topic; de "schijn" van pro-Ajax als voorbeeld ligt dan op de loer in sommige mbr-tags. Beetje een WC-eend constructie ;)
Tjah, een rechter moet ook van zichzelf kunnen oordelen of hij partijdig is of nog steeds onafhankelijk. Als die het kan, zal een mod dat ook kunnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
[...]

Aan de andere kant. Er lopen genoeg jongens rond die ook voor andere clubs zijn met moderatie rechten.
En daarover gesproken @DaniëlWW2 steekt ook zijn f1 voorkeur niet onder stoelen of banken.

Moet ook wel zeggen dat het Voetbal topic wel een lastige is! Er worden veel plaagstootjes uit gedeeld maar ook veel gezogen. Onderscheidt dat maar zonder verstand ervan te hebben. Een van de laatste keren dat er een modbreak ging was ik ook lichtelijk verbaasd en heb ik ook het idee dat die lichtjes de plank mis geslagen heeft. Het is niet het makkelijkste topic. ;)

Maja ik duik nu even het topic in "90 minuten lang!" *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:59:
Niet echt handig om dat nu al te vermelden...

Meestal staat dit soort voorwaarden in de kleine lettertjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Technomania ® schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:01:
[...]

Tipje van de sluier dan: Je krijgt er nog meer collegae bij, gratis en voor niets, package-deal. Je zult het moeten doen met alle GC-mods :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 20:06:
[...]

Waardering. :*)
Daar doen we het voor. :Y
Je vergeet de 13e maand, 10% aandelen Perscombinatie en MoaM (met niet meer de mogelijkheid om te gaan rellen als jullie je weer klem zuipen) :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:15:
[...]

Tipje van de sluier dan: Je krijgt er nog meer collegae bij, gratis en voor niets, package-deal. Je zult het moeten doen met alle GC-mods :P
Pakt de vaseline alvast voor de volgende GC mod }) :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:15:
[...]

Daar zou ik het voor doen. >:)

Maar gezien mijn reputatie in de HK is het nutteloos om te solliciteren, ondanks ik er de tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Technomania ® schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:19:
[...]

Daar zou ik het voor doen. >:)

Maar gezien mijn reputatie in de HK is het nutteloos om te solliciteren, ondanks ik er de ALLE tijd voor heb.
Je vergeet de mogelijkheid om ardana en McBeun te ontmoeten (naast @DaniëlWW2 en @Señor Sjon ) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felicia
aReaRe© schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:17:
[...]

Je vergeet de 13e maand, 10% aandelen Perscombinatie en MoaM (met niet meer de mogelijkheid om te gaan rellen als jullie je weer klem zuipen) :+
10% aandelen, dan moet je nog geld bijleggen ook nog...
aReaRe© schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:18:
[...]

Pakt de vaseline alvast voor de volgende GC mod }) :+
Is that an offer or a threat :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Technomania ® schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:01:
[...]

Doen we eens transparant. :N
Maar dit neem ik maar als een nee. Goed, we zoeken dan verder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Felicia schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
[...]

10% aandelen, dan moet je nog geld bijleggen ook nog...

[...]

Is that an offer or a threat :P
Je moet toch wat doen voor die roze nickname, je maagdelijke artiesteningang opofferen :P

/rent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felicia
aReaRe© schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:26:
[...]

Je moet toch wat doen voor die roze nickname, je maagdelijke artiesteningang opofferen :P

/rent
Tisk tisk, assumption is the mother of all f*ckups :P

Beter een keer proberen dan permanent negeren :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zullen we verder het GKMT gewoon in het GKMT houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:35:
Sorry :$

* aReaRe neemt de uitgang van AZ en sloft terug naar het GKMT :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felicia
naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:35:
On topic dan, hoe komt het dat je weg gaat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:09
Als Belg kan ik me niet neutraal opstellen in de friet-rauwe aardappel discussie.

Ik val dus af, tenzij dat topic nu beslecht is.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Ach Ramzzz is voor PSV (en Sparta?) en mod ook in het voetbal topic. Op een enkele keer een (onterechte) opmerking van iemand na is dat ook voor niemand een probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Wens je een mod in GC op een avond als dit sterkte of veel plezier?
Vraag me af hoe de mindset is namelijk :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ample Energy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:48:
Vanavond veel plezier, maar 12 en 15 mei veel sterkte. Heel veel sterkte ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ample Energy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:48:
Ligt eraan, ik heb de relfora bij anderen gedumpt toen ASP/WL omgezet werd, dus nergens last van. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
n met name het Sport forum. Enige affiniteit met voetbal is daarbij zeer welkom aangezien dat een van de topics is die regelmatig wat aandacht verdient.
Vrees dat wij niet in aanmerking komen @Gunner @Slasher @Angeloonie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Felicia schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:42:
[...]

On topic dan, hoe komt het dat je weg gaat :+
Burn-out problemen, slecht betaald per slotje, veel en lange werkuren en weinig medeleven van de gebruikers, niet vriendelijke emails van gebruikers die het met zijn beleid eens zijn etc etc :+

* aReaRe kruipt definitief terug naar GKMT :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Señor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:04:
[...]

Ligt eraan, ik heb de relfora bij anderen gedumpt toen ASP/WL omgezet werd, dus nergens last van. :+
Challenge accepted. Ik zie nog plek voor een topic over Coldplay, waarom NASCAR beter is dan F1 én wat er precies de schuld is van de Rabobank.

* Ample Energy kruipt met @aReaRe© mee...

Edit: @naitsoezn, dat weet ik. Maar laat ik je toekomstige ex-collega's maar niet met al te veel werk opzadelen. Nu vinden ze het nog leuk :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ample Energy op 30-04-2019 22:36 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ample Energy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:18:
[...]

Challenge accepted. Ik zie nog plek voor een topic over Coldplay, waarom NASCAR beter is dan F1 én wat er precies de schuld is van de Rabobank.
Je hoeft geen mod te zijn om topics in GC te openen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:20:
[...]

Je hoeft geen mod te zijn om topics te openen he ;)
Wel in Mededelingenforum B

* aReaRe out off here

[ Voor 7% gewijzigd door aReaRe op 30-04-2019 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 15-09 19:04

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

aReaRe© schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
[...]
Je vergeet de mogelijkheid om ardana en McBeun te ontmoeten (naast @DaniëlWW2 en @Señor Sjon ) :P
@Ardana heb ik al een aantal keren ontmoet en @McGryphon één keer.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:44

Roozzz

Plus ultra

Voetbal... brrrr
succes ermee :+

Serieuzer, hoeveel tijd gaat in zoiets zitten?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Roozzz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:39:
Serieuzer, hoeveel tijd gaat in zoiets zitten?
In het ideale geval niet meer tijd dan dat je nu al op het forum doorbrengt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Succes met vinden van de potentiële kandidaat. Ik sta er open voor, maar 2 moderende Ajacieden in het voetbaltopic wordt lastig :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:44:
[...]

Dan wordt het al een stuk interessanter. 8) Jouw voorwaarden zijn beter dan die van DaniëlWW2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Outerspace schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:07:
Succes met vinden van de potentiële kandidaat. Ik sta er open voor, maar 2 moderende Ajacieden in het voetbaltopic wordt lastig :+
Ik wil niemand overhalen, maar ik ben toch benieuwd wie er van de GC-mods volgens jou ajacied zijn en modereren in het voetbaltopic :P Ik kan er van de eerste categorie geen één noemen, en van de tweede nul. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:12:
[...]

Ik wil niemand overhalen, maar ik ben toch benieuwd wie er van de GC-mods volgens jou ajacied zijn en modereren in het voetbaltopic :P Ik kan er van de eerste categorie geen één noemen, en van de tweede nul. :+
@Gonadan _/-\o_

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:44

Roozzz

Plus ultra

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:44:
[...]

Ongetwijfeld, maar ik ken mezelf ;)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hehe. rood naampje is niet hetzelfde als modereren in een topic. Laat staan in GC :+ Gonadan heeft niet eens knopjes in het voetbaltopic ;)
Roozzz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:13:
[...]

Ongetwijfeld, maar ik ken mezelf ;)
Ok, wat was je vraag ook alweer? :P

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 30-04-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:07:
How about this: Ramzzz, jij en Leon Zwiers... Battle of the mods in het voetbal topic :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

naitsoezn schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:14:
Hehe. rood naampje is niet hetzelfde als modereren in een topic. Laat staan in GC :+ Gonadan heeft niet eens knopjes in het voetbaltopic ;)
TR knopje doet het anders prima. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Eerder voor jou!!! De NAVO van het voetbaltopic. Wat een moderator zou jij zijn!
_O_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:17
Kan ik mezelf ook kandidaat stellen en dan direct het voetbal topic bij gebrek aan interesse sluiten en verbieden uit totale desinteresse voor sport? :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik denk dat je het antwoord kan raden. Overigens is het niet alleen voor Sport, maar in principe ook AZ/TL. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
Señor Sjon schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:37:
Ik denk dat je het antwoord kan raden. Overigens is het niet alleen voor Sport, maar in principe ook AZ/TL. :)
Jammer, ik vind alles interessant (alhoewel auto's wat minder) maar heb niks in 'sport' te zoeken... Maar weet wel sinds een paar jaar ongeveer wat 'buitenspel' betekent :-P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
President schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:47:
[...]

Jammer, ik vind alles interessant (alhoewel auto's wat minder) maar heb niks in 'sport' te zoeken... Maar weet wel sinds een paar jaar ongeveer wat 'buitenspel' betekent :-P
Oh maar dan weet je al meer als de gemiddelde bezoeker in het topic. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

aReaRe© schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:
[...]

Volgens mij vergeet je de belangrijkste ;)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Felicia
Ginz schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:53:
[...]

Ja, iedereen wil Femme ontmoeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Ginz schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:53:
[...]

Jouw ontmoet ik wel op een Abbo dag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:56
President schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:47:
Maar weet wel sinds een paar jaar ongeveer wat 'buitenspel' betekent :-P
Als je belooft om deze kennis aan de topicstart toe te voegen stem ik op jou! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
Gebanned schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 07:57:
[...]

Als je belooft om deze kennis aan de topicstart toe te voegen stem ik op jou! :+
:9~ volgend mij betekent buitenspel dat je een bal aangespeeld krijgt door een teamgenoot terwijl er geen tegenspeler tussen jou en de keeper staat, wat niet mag waardoor er sprake is van een overtreding.

Vroeger toen we gingen voetballen waren er altijd zogenaamde 'goaltjespissers' welke dicht bij het goal van de tegenstander stonden. Ik gok dat deze strategie de reden is dat de buitenspel regel bestaat... Al mag die regel geschrapt worden, net zoals die mietjes gestraft zouden moeten worden voor dat neppe 'ik ben geraakt dus ga liggen en acteer dat ik pijn heb zodat ik een vrije schop krijg, maar zodra niemand meer kijkt dan ren ik weer normaal' gedoe

*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

President schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:04:
[...]

Al mag die regel geschrapt worden, net zoals die mietjes gestraft zouden moeten worden voor dat neppe 'ik ben geraakt dus ga liggen en acteer dat ik pijn heb zodat ik een vrije schop krijg, maar zodra niemand meer kijkt dan ren ik weer normaal' gedoe

*O*
Ik voorzie grote problemen als dit jouw insteek gaat worden :Y _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 21:19

LankHoar

Langharig tuig

President schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:04:
[...]

:9~ volgend mij betekent buitenspel dat je een bal aangespeeld krijgt door een teamgenoot terwijl er geen tegenspeler tussen jou en de keeper staat, wat niet mag waardoor er sprake is van een overtreding.
Hier nog een duidelijke uitleg:

YouTube: Hermann Vaske's The Art of Football Offside

@Orion84 Hoeveel tijd gaat er minimaal zitten in modereren?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Als Crew-member heb je toch een knopje om spelers (lees users) buitenspel te zetten voor bepaalde tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
LankHoar schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Lastig om daar een concreet antwoord op te geven. Misschien dat de huidige mods @naitsoezn @Señor Sjon daar wat zinnigs over kunnen zeggen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Technomania ® schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:00:
Als Crew-member heb je toch een knopje om spelers (lees users) buitenspel te zetten voor bepaalde tijd?
Nope, de meesten niet.
LankHoar schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:55:

Orion84 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:02:
[...]
Lastig om daar een concreet antwoord op te geven. Misschien dat de huidige mods @naitsoezn @Señor Sjon daar wat zinnigs over kunnen zeggen :)
Niet echt een eenduidig antwoord op te geven; zoals ik eerder zei kost het in het ideale geval niet meer tijd dan dat je nu al op het forum doorbrengt. Er zijn wat drukkere momenten, en er gaan dagen voorbij dat je nauwelijks iets hoeft te doen. Eén en ander is ook mede afhankelijk van je collegae (hoe actief die zijn) en van hoe actief je zelf op het forum aanwezig bent. Als je een topic actief volgt dan is het makkelijker en sneller in te schatten wanneer en hoe je ergens moet ingrijpen. Als je daarentegen een topic-report krijgt over een topic wat je nauwelijks volgt dan zul je toch eerst een beetje moeten teruglezen om te begrijpen waar het over gaat, of je daadwerkelijk moet ingrijpen en zo ja hoe je dat dan het beste kunt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Weinig aan toe te voegen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

Ik wil best solliciteren... Mja ik ben voor Ajax :p

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

iichel schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:14:
Oh dus je hebt ook niets met voetbal.

:+

Punkrocker herhaalt slecht een opmerking van een collega die dit las maar duikt toch even weg

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

naitsoezn schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:31:

Niet echt een eenduidig antwoord op te geven; zoals ik eerder zei kost het in het ideale geval niet meer tijd dan dat je nu al op het forum doorbrengt. Er zijn wat drukkere momenten, en er gaan dagen voorbij dat je nauwelijks iets hoeft te doen. Eén en ander is ook mede afhankelijk van je collegae (hoe actief die zijn) en van hoe actief je zelf op het forum aanwezig bent. Als je een topic actief volgt dan is het makkelijker en sneller in te schatten wanneer en hoe je ergens moet ingrijpen. Als je daarentegen een topic-report krijgt over een topic wat je nauwelijks volgt dan zul je toch eerst een beetje moeten teruglezen om te begrijpen waar het over gaat, of je daadwerkelijk moet ingrijpen en zo ja hoe je dat dan het beste kunt doen.
Vandaar de vraag voor iemand met affiniteit met onder andere sport vermoed ik. Die leest dan toch al en kan dus zonder heel veel extra investering ook modereren.

Wat mij betreft is F&V jullie voor geweest. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:32:
Wat mij betreft is F&V jullie voor geweest. ;)
Is daar zoveel te modden dan? Of heb je daar Canon en Fuji fans met dezelfde "haat-liefde" verhouding als de Ajax en PSV posters in het voetbal topic? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:28

Notna

Where are you?®

Affiniteit met voetbal (of sport) in het algemeen is al best een opgave, en aangezien dat zo te zien (stiekem) toch best een vereiste is; succes met zoeken :w :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 19:18:
Is daar zoveel te modden dan? Of heb je daar Canon en Fuji fans met dezelfde "haat-liefde" verhouding als de Ajax en PSV posters in het voetbal topic? >:)
Modden valt wel mee. Ondanks dat je veel fans van onder andere Canon, Nikon, Sony, Fuji, Panasonic, Pentax, Sigma, Tamron, Zeiss, Samyang hebt gaan die veel volwassener met elkaar om dan voetbalfans. :>

Maar modje is meer dan modden, liever de positieve dingen zoals meetings organiseren en informatie voorziening verbeteren en dergelijke.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
iichel schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:14:
Oh als dat ook een eis is dan val ik ook af. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
We hebben inmiddels de nodige aanmeldingen binnen en de discussies over wie ons de meest geschikte kandidaten lijken is in volle gang. Mocht er nog iemand overwegen om zich aan te melden, doe dat dan vandaag, daarna sluiten we deze sollicitatieronde. Ik hoop dan een en ander deze week verder af te ronden en dan krijgt iedereen die zich heeft aangemeld bericht.

Alvast bedankt voor de enthousiaste aanmeldingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
En bij deze dit topic dan maar op slot. Bedankt voor alle aanmeldingen, jullie horen binnenkort van ons :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.