Ik zoek een?
NVME SSD van het liefst 1TB of hoger voor mijn laptop
Wat is je budget?
Maximaal ~180 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, ben alleen geen grote fan van de wat "onbekende" merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn laptop, de volgende pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH
Ik wil graag een M.2 SSD zodat ik de 2,5" drive eruit kan halen samen met de huidige 128GB M.2 SSD. Maar nu ik toch kijk zag ik dat er een verschil zit in sata SSD's welke een M.2 aansluiting hebben, en nu vroeg ik me eigenlijk meer af of de aansluiting op mijn laptop gebruik maakt van een sata aansluiting op de M.2 slot, ik kan nergens de info vinden voor mijn laptop hierover helaas.
Ook vroeg ik me af welke SSD het beste zou zijn voor in mijn laptop, de keuze voor M.2 was omdat ik zag dat 2,5" meer energie lijkt te verbruiken.
Mijn oog is gevallen op deze: pricewatch: Adata XPG SX8200 Pro 1TB, hij heeft hoge snelheden en ik vond vrij lovende reviews.
ik hoor graag andere mensen hun mening over wat ik het best kan doen in deze situatie
edit: Verkeerde link en wat typo's
NVME SSD van het liefst 1TB of hoger voor mijn laptop
Wat is je budget?
Maximaal ~180 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, ben alleen geen grote fan van de wat "onbekende" merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn laptop, de volgende pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH 81FK003XMH
Ik wil graag een M.2 SSD zodat ik de 2,5" drive eruit kan halen samen met de huidige 128GB M.2 SSD. Maar nu ik toch kijk zag ik dat er een verschil zit in sata SSD's welke een M.2 aansluiting hebben, en nu vroeg ik me eigenlijk meer af of de aansluiting op mijn laptop gebruik maakt van een sata aansluiting op de M.2 slot, ik kan nergens de info vinden voor mijn laptop hierover helaas.
Ook vroeg ik me af welke SSD het beste zou zijn voor in mijn laptop, de keuze voor M.2 was omdat ik zag dat 2,5" meer energie lijkt te verbruiken.
Mijn oog is gevallen op deze: pricewatch: Adata XPG SX8200 Pro 1TB, hij heeft hoge snelheden en ik vond vrij lovende reviews.
ik hoor graag andere mensen hun mening over wat ik het best kan doen in deze situatie
edit: Verkeerde link en wat typo's
[ Voor 8% gewijzigd door Zipperman op 30-04-2019 01:26 ]