Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBOthe1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-03 21:19
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik denk er over om mijn hudige pc up te graden (nu heb ik een processor AMD FX8350) met oa een Sapphire HD6950 videokaart. Omdat ik niet echt game maar wel een grote muziek bibliotheek heb en toch wel wat foto's en video's bewerk zoek ik toch een degelijke processor

Budget is ongeveer rond de 300 euro voor processor-moederbord-geheugen-videokaart

Ik dacht er over om over te stappen naar een Ryzen processor maar vraag me af of die compatibel is met mij huidige videokaart of ik al evengoed af ben met Ryzen 5 2400G.

Ik heb geen voorkeur voor een merk (wel voor de verhouding prijs/kwaliteit)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:29
Want wat je wil doen lukt niet meer met je huidige cpu?

Wat is er niet degelijk aan een FX8350?

Hoe ziet je totale systeem eruit? Merk en type van moederbord, geheugen, opslag, voeding etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Apu is zwakker dan je HD6950. dus zou ik kijken voor een cpu zonder interne videochip. of wachten op 33-3600G

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBOthe1
Uszka schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:56:
Want wat je wil doen lukt niet meer met je huidige cpu?

Wat is er niet degelijk aan een FX8350?

Hoe ziet je totale systeem eruit? Merk en type van moederbord, geheugen, opslag, voeding etc.
Mijn FX8350 laat het regelmatig afweten (bluescreen)

moeder bord is een asus sabertooth 990FX
geheugen Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10
HDD Samsung 840 EVO 120GB

de rest weet ik niet zo van buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBOthe1
Hackus schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:57:
Apu is zwakker dan je HD6950. dus zou ik kijken voor een cpu zonder interne videochip. of wachten op 33-3600G
Ok dus ik zou mijn huidige video kaar nog kunnen blijven gebruiken of nog even geduld kunnen oefen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:49
Dan is eigenlijk de vraag, welke melding geeft het blauwe scherm?
Je hebt op nirsoft.com een blue screen viewer waarmee je ook meer info omhoog krijgt en het makkelijker met ons kunt delen. Wellicht is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBOthe1
Arunia schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:03:
Dan is eigenlijk de vraag, welke melding geeft het blauwe scherm?
Je hebt op nirsoft.com een blue screen viewer waarmee je ook meer info omhoog krijgt en het makkelijker met ons kunt delen. Wellicht is er iets anders aan de hand?
Dat heb ik eigenlijk nog niet echt bekeken. Dat zal ik de deze avond eens bekijken.
Pagina: 1